دانلود و خرید کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند تیم مانجیم ترجمه امیرحسین میرزائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند اثر تیم مانجیم

کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند

معرفی کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند

کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند نوشته تیم مانجیم است که با ترجمه امیرحسین میرزائیان منتشر شده است. کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند سعی می‌کند آگاهی‌ لازم درباره بارداری را در اختیار مردان قرار دهد.

درباره کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند

به طور کلی مردان چندان طالب کتاب‌های آموزش فرزندپروری نیستند. اما نویسنده در این کتاب سعی دارد شما را به عنوان یک پدر آماده کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که پدر بودن بیشتر به یک هنر نزدیک است تا علم: هنر تفسیر شما از این‌که به راستی معنای رابطهٔ پدر و فرزند چیست. متأسفانه راه مطمئنی برای این‌که کودکی شاد و کامل پرورش دهید وجود ندارد . شما بزرگ‌ترین سفر پر ماجرای زندگی‌تان را در پیش رو دارید، و این سفر بزرگ‌ترین تجربهٔ زندگی شما هم هست. در طول این سفر، خوشی و شادمانی بسیار است اما از هم‌اکنون باید خود را برای روزهای طغیان فرزندتان آماده کنید و بدانید که ممکن است محصول نهایی شما آنچنان که می‌خواستید از کار در نیاید. این کتاب مانند یک راهنما شما را در مسیر حرکت همراهی می‌کند.

خواندن کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مردانی که در آستانه پدر شدن هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آنچه مردان درباره بارداری نمی دانند

در شدن امتیازی ویژه به همراه خود می‌آورد. شما به زودی درمی‌یابید که پدر بودن بزرگ‌ترین کاری است که تاکنون کرده‌اید. اگر تاجران و سیاستمداران به رؤیای میراث خود می‌اندیشند، پدر شدن میراثی از گوشت و خون شما را برایتان تضمین می‌کند که همانا فرزند شماست. اگر چنین ایده‌ای به نظرتان ترسناک است، از لحاظ روانپزشکی واکنش طبیعی‌ای نشان می‌دهید. اد انسر، بازیگر بریتانیایی، عصارهٔ پدر بودن را در این عبارت ظریف بیان کرده است: «یک طرف شور و شعف، طرف دیگر کار شاق معدنچیان.» زندگی شخصی که به تازگی پدر شده آکنده از لحظاتی است که احساس می‌کند بر فراز دنیا ایستاده است، اما به همین میزان هم لحظاتی پیش می‌آید که وی از خود می‌پرسد: «چطور شد که به این روزگار افتادم؟». اما حقیقت آن است که کافی است چند لحظه در حضور یک پدر مهربان و فرزندش باشید تا بدانید که سختکوشی پدری، پاداش درخور آن را دارد. 

آرام گیرید و به کارتان ادامه دهید!

نخستین روزهایی که درمی‌یابید پدر شده‌اید می‌تواند پراضطراب باشد، اما نباید بگذارید این اضطراب بر شما غلبه کند. در این مرحله از پدر شدن، چهار نکته‌ای را که در ادامه می‌آیند، ملکهٔ ذهنتان کنید:

عزم خود را جزم کنید که از همان روز اول پدری آگاه، متعهد و مقید باشید، حتی اگر هنوز گیج و سرگردان مانده‌اید.

آرام باشید. شما نمی‌توانید همه چیز را پیش‌بینی کنید، پس حتی آغاز به فکر کردن دربارهٔ مسائل آینده و نقشه کشیدن برای حل آن‌ها غلط است.

با همسرتان همراه باشید. او هم به اندازهٔ شما مضطرب است، حتی اگر این‌طور به نظر نیاید. آوردن فرزند قدم بزرگی برای هر دوی شماست. از یاد نبرید که داشتن معجونی از احساسات ضد و نقیض برای شما امری طبیعی است. اگر فکر می‌کنید «پدر کامل بودن» همه چیز را در خود دارد به جز لذت و شعف، به صفحهٔ ۱۲ سری بزنید. انسان موجود پیچیده‌ای است و احساسات و واکنش‌هایش هم به همان اندازه پیچیده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان