دانلود کتاب صوتی شاهزاده و گدا با صدای مرات بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاهزاده و گدا اثر مارک توان

دانلود و خرید کتاب صوتی شاهزاده و گدا

معرفی کتاب صوتی شاهزاده و گدا

کتاب صوتی شاهزاده و گدا، ماجرای یک روز جا به جایی زندگی ادوارد ولیعهد انگلستان و تام پسر فقیری است که بسیار شبیه ادوارد است. مارک تواین نویسنده‌ی داستان مشهور شاهزاده و گدا است که از روی آن فیلم‌ها و انیمیشن‌های بسیاری ساخته‌اند این کتاب به شکل خلاصه با صدای مرات بهنام منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی شاهزاده و گدا

مارک تواین در کتاب شاهزاده و گدا، زندگی ادوارد ولیعهد انگلستان را بیان می‌کند که روزی با پسر فقیری به نام تام که بسیار شبیهش است آشنا می‌شود. ادوارد و تام تصمیم می‌گیرند تا یک روز جایشان را با هم عوض کنند و به این ترتیب تام، لباس‌های شاهزاده را می‌پوشد و ادوارد لباس‌های تام را. اما در این داستان، موضوع فقط جا به جایی و تجربه‌های عجیبی که ادوارد از زندگی فقیرانه و تام از زندگی و فرمانروایی در قصر می‌سازد نمی‌پردازد. بلکه از فساد درباره می‌گوید و فسادی که مردم به علت فقر به آن دچار شدند.

شنیدن کتاب صوتی شاهزاد و گدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی شاهزاده و گدا، برای نوجوانان جذاب است. اما از آن‌جایی که این اثر یکی از بزرگترین آثار نوشته شده قرن نوزدهم است، برای بزرگسالان نیز شنیدنی و دلچسب است.

درباره‌ی مارک تواین

ساموئل لنگهورن کلمنز، که او را بیشتر با نام هنری مارک تواین می‌شناسیم، نویسنده‌ی آمریکایی است. ویلیام فاکنر او را پدر ادبیات آمریکا می‌داند. مارک تواین در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در فلوریدا متولد شده و در ۲۱ آپریل ۱۹۱۰ از دنیا رفت. او آثار بسیاری را نوشته است که همه به زبان‌های مختلف دنیا از جمله فارسی هم ترجمه شده‌اند و مهم‌ترین آن‌ها ماجراهای تام سایر، جزیره‌ی گنج و ماجرای هاکلبری فین است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان