دانلود کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم اثر فرزانه فائزی

دانلود و خرید کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم

معرفی کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم

کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم، نوشته مسعود لعلی، داستان‌ها و نقل قول‌های برگزیده برای بالا بردن کیفیت زندگی است. 

نسخه صوتی کتاب عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم را با صدای فرزانه فائزی بشنوید و لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم

همه‌ی انسان‌ها از قدرت بی‌نظیری برخوردارند. قدرتی که به آن‌ها کمک می‌کند در شرایط سخت زندگی دوام بیاورند، پیشرفت کنند و به سوی اهدافشان گام بردارند. مسعود لعلی در کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم، داستان‌های کوتاه و نقل قول‌های برگزیده‌ای را انتخاب کرده است که به ما کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت گام برداریم. داستان‌هایی که انرژی مثبت درونی را به ما یادآوری می‌کند و در قالب حکایت، اندیشه‌ها و پندهایی را منتقل می‌کند. مسعود لعلی کتاب عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم را به نوعی قصه درمانی می‌داند. 

داستان‎های بی‌نظیر این کتاب به ما کمک می‌کنند که در مسیر رسیدن به آرزوهایمان گام برداریم. آرزوهایی که می‌توانند سعادت و خوشبختی ما را تامین کنند و ما را به آرامش برسانند. در حقیقت اگر سعی کنیم همیشه به یاد داشته باشیم که زندگی چه فرصت عظیم و بزرگی را برای شکوفایی در اختیارمان قرار داده است، هرگز لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم. اما اگر در هر زمان یاس، اندوه یا ناامیدی به ما چیره شود، می‌توانیم نور امید را ببینیم و به سمت آن گام برداریم. داستان‌های کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم، شاید همان نور امیدی باشند که در زندگی به دنبالشان می‌گردیم.

کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم، برای تمام علاقه‌مندان به داستان‌ها و حکایت‌های پرمعنا، شنیدنی و جذاب به‌شمار می‌رود. 

بخشی از کتاب صوتی عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم

شاگردان کلاس اول ابتدایی درباره عکس خانوادگی بحث می‌کردند. در عکس پسر کوچکی رنگ موی متفاوتی با سایر اعضای خانواده داشت و یکی از بچه‌ها گفت: «او فرزندخوانده است.» 

دختر کوچکی گفت: «من درباره فرزندخواندگی همه چیز می‌دانم.» 

یکی دیگر از بچه‌ها پرسید: «فرزندخواندگی یعنی چه؟» 

دخترک گفت: «یعنی اینکه به جای شکم مادر در قلب مادرت رشد کنی.»


نظرات کاربران

Ali
۱۳۹۹/۰۶/۲۶

سلام ، این کتاب هم مثل کتاب های دیگه جناب مسعود لعلی (درون تو طلاست) عالی بود ، صدای گوینده به نظرم شیوا و جذاب بود ، و گوش کردن این کتاب رو شدیدا به دوستان پیشنهاد میکنم ، موفق

- بیشتر
کاربر 2917420
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

خیلی خوب و عالی ولی متاسفانه نمیتونم ذخیره کنم در گوشی ولی عاشق کتاب هستم که بتونم داشته باشم همیشه در کیفم یه کتاب هست 🤗🤗

علی
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

محشره . محشر . من که چندین بار گوش دادم و قصد داره چندین بار دیگه هم گوش بدم

کاربر ۲۰۳۲۵۶۲
۱۳۹۹/۰۵/۳۰

گرد آوری مثبتی بود ولی من انتظارم در حد کتاب دیگه آقای لعلی با عنوان درون تو طلاست بود که متاسفانه به اون قدرت روی ذهن تاثیر گذار نبود چون جمله ها زیادی کوتاه بودند و فرار

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان