دانلود کتاب صوتی قورباغه را بخور با صدای مهدی بقائیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قورباغه را بخور اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی قورباغه را بخور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قورباغه را بخور

کتاب صوتی قورباغه را بخور یا قورباغه را قورت بده یا قورباغه را ببوس اثر برایان تریسی، سخنران معروف حوزه کسب و کار و موفقیت است.

این اثر به شما می‌آموزد که بهتر است هرکاری را، چه سخت و چه آسان، بی‌معطلی انجام دهید.

به نظر شما چه کاری سخت‌تر و چندش‌آورتر از قورت دادن یک قورباغه است؟

اگر روزتان را با این کار شروع کنید، دیگر در تمام طول روز هیچ کار سخت و غیر‌قابل انجامی برای شما نمی‌ماند. این استعاره‌ای است که برایان تریسی معروف از آن برای آموزش دادن روش‌های تقویت ذهن و موفقیت استفاده کرده است.

تریسی در این اثر، راه‌حل‌هایی ۲۰ گانه معرفی کرده است که هرکدام از آنها می‌تواند یک راه‌حل کامل برای رفع معضل کاری، اجتماعی و شخصی شما باشد و البته هر کدام از قوانین تریسی در کنار یکدیگر مجموعه‌ای تاثیرگذار را تشکیل می‌دهند.

اصول این کتاب گویا عملکرد شما و نتیجه بخش بودنش را سریع و قابل پیش‌بینی می‌کند. پس هرچه سریعتر به آن گوش دهید و شک نکنید که سریعتر پیشرفت خواهید کرد!

 شنیدن کتاب قورباغه را بخور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی متولد سال ۱۹۴۴ میلادی در شارلوت‌تاون کانادا است. او شرکت برایان تریسی اینترنشنال را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد و مدیریت عاملی آن را به عهده گرفت. در این مجموعه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت، ارائه می‌شود. برایان تاکنون ۱۰ها جلد کتاب نوشته و سمینارهای متعددی را درخصوص رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب‌وکار برگزار کرده است. او قدرتمندترین سخنران موفقیت محسوب می‌شود و تاکنون در ۷۰ کشور جهان سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد