دانلود و خرید کتاب حرف نزن، عمل کن! برایان تریسی ترجمه ناصر گشتایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرف نزن، عمل کن! اثر برایان تریسی

کتاب حرف نزن، عمل کن!

معرفی کتاب حرف نزن، عمل کن!

کتاب حرف نزن، عمل کن یکی از کتاب‌های معروف برایان تریسی است که در آن ۷ گام عملی برای رسیدن به اهداف و موفقیت را معرفی می‌کند. سید ناصر الدین گشتائی، سیدعلیرضا گشتائی، محمد هادی احمد خانی کتاب حرف نزن، عمل کن را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات الماس دانش آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب حرف نزن، عمل کن

برایان تریسی در کتاب حرف نزن عمل کن به بیان ویژگی افراد موفق و علل موفقیت آن‌ها می‌پردازد. وی معتقد است موفقیت افراد بر پایه‌ی کارهایی که می‌کنید، نتایجی که می‌گیرید و سرعت و کارایی رسیدن به آن نتایج قرار دارد. اینکه چه می‌گویید، دلتان چه می‌خواهد، چه آرزویی دارید یا می‌خواهید بعداً چه‌کارهایی انجام دهید، پایه‌های موفقیت شمارا نمی‌سازد. موفقیت بر پایه‌ی کاری است که در همین لحظه انجام می‌دهید.

برایان تریسی در کتاب حرف نزن، عمل کن می‌گوید حداقل ۹۵ درصد کارهایی که انجام می‌دهید یا نمی‌توانید انام دهید، برخاسته از عادات شماست. عادات اعتقادی و عادات رفتاری تعیین‌کننده‌ی اعمال افراد است و بنابراین بزرگ‌ترین مانع موفقیت انسان‌ها عادت‌های منفی‌ و ناخودآگاهی است که سالیان سال آن‌ها را از تحقق بخشیدن به پتانسیل‌هایشان بازمی‌دارد. اما خوشبختانه تمامی عادت‌ها، چه فکری و چه رفتاری، اکتسابی هستند و بنابراین می‌توان آن‌ها را ترک کرد و عادت‌های جدید و مثبت را جایگزین آن‌ها کرد. وی در ادامه راه ترک عادت‌های منفی و ایجاد عادت‌های مثبت در مسیر تحقق اهداف را بیان می‌کند.

خواندن کتاب حرف نزن، عمل کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما جزو دسته افرادی هستید که آرزوی موفقیت را در سر می‌پرورانید، اما نمی‌دانید از کجا می‌توانید مسیر را آغاز کنید خواندن کتاب حرف نزن، عمل کن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

جملاتی از کتاب حرف نزن، عمل کن

نقطه‌ی شروع موفقیت بزرگ‌تر این است که گاهی اوقات فرضیه‌هایی را که به‌طور خودکار می‌سازید و مانع موفقیتتان می‌شوند به چالش بکشید. عده‌ای فکر می‌کنند چون در مدرسه نمره‌های خوبی نگرفتند، آدم‌های باهوشی نیستند. اما بعد متوجه می‌شوند که بسیاری از افراد موفق در صنایع ترکیبی و پیچیده هم در دوران مدرسه نمرات خوبی نگرفته بودند. بعضی‌ها ناموفق‌اند چون باور ندارند که افرادی خلاق، دارای انضباط شخصی، توانمند در مدیریت زمان، وقت‌شناس یا قادر به یادگیری و به‌کارگیری چیزهای جدید هستند. آن‌ها می‌گویند، «من این‌طوری‌ام.» آن‌ها واقعاً فکر می‌کنند دلیل عدم رشد و پیشرفت آن‌ها همین است. اما واقعیت این است که اکثر باورهای خود بزرگ بینی صحت ندارند. این باورها بر مبنای اطلاعاتی هستند که شما کسب کرده‌اید. گاهی اوقات ناشی از اظهارنظرها و انتقادات دیگران یا حتی طالع‌بینی هستند. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب حرف نزن، عمل کن بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mathilda
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

مثل بقیه کتابهای موفقیت و خودیاری، بیش از اینکه خواندنی باشه، عمل کردنی است.

maryam
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

اگر برای رسیدن. به هدف‌ و موفقیت ، انگیزه نداری و نمیدونی مسیر چجوریه ! این کتاب بهت راه رو نشون میده .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
اینکه چه می‌گویید، چه آرزو یا نیتی دارید، مهم نیست؛ فقط کاری که می‌کنید اهمیت دارد. کارهایی که هر ساعت و هر دقیقه انجام می‌دهید، خودِ واقعی و خواستهٔ واقعی شما را به خودتان و اطرافیانتان معرفی می‌کند.
s
رهبران به‌ندرت از کلمهٔ «شکست» استفاده می‌کنند. آن‌ها در عوض اصطلاح تجارب آموزنده را به کار می‌برند. آن‌ها می‌گویند «این‌یک تجربهٔ آموزندهٔ ارزشمند بود» یا «یک تجربهٔ آموزندهٔ گران‌بها بود» یا اغلب می‌گویند «تجربهٔ آموزندهٔ پرزحمتی بود»، اما هرگز از کلمهٔ شکست استفاده نمی‌کنند.
maryam
واقعیت این است که عادت‌های بد آسان شکل می‌گیرند، اما زندگی با آن‌ها دشوار است. ولی عادت‌های خوب سخت شکل می‌گیرند، ولی زندگی با آن‌ها آسان است.
محمد
اینکه الان کی و کجا هستید نتیجهٔ همهٔ انتخاب‌های قبلی شماست. نمی‌توانید گذشته را تغییر دهید، اما می‌توانید آینده را بسازید.
maryam

حجم

۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان