دانلود کتاب صوتی استثنایی‌ ها با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استثنایی‌ ها اثر مالکوم گلدول

دانلود و خرید کتاب صوتی استثنایی‌ ها

معرفی کتاب صوتی استثنایی‌ ها

کتاب صوتی از ما بهتران، داستان موفقیت یک اثر بی‌نظیر از مالکوم گلدول با ترجمه‌ی حامد رحمانیان است که ما را به سفری جذاب و سرشار از یادگیری به دنیای انسان‌های موفق می‌برد.

نسخه صوتی کتاب از ما بهتران را با صدای مهبد قناعت‌پیشه بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی از ما بهتران

آیا شما هم جز افرادی هستید که به زندگی افراد موفق نگاه می‌کنید و در دلتان غبطه می‌خورید که چرا نمی‌توانید در جایگاه آن‌ها قرار بگیرید؟ اگر اینطور است، حتما کتاب صوتی از ما بهتران را گوش کنید. مالکوم گلدول معتقد است که ما همیشه فقط موفقیت افراد را می‌بینیم بدون اینکه به این موضوع توجه کنیم که این افراد چه مسیری را طی کرده‌اند و چطور به جایگاهی که حالا دارند، رسیده‌اند. اما مهم است که نقش خانواده، زمینه‌های تربیت، فرهنگ و تجارت خاص آن‌ها را هم در نظر بگیریم. اما چگونه؟ در کتاب صوتی از ما بهتران همراه مالکوم گلدول  به سفری جادویی می‌رویم. به زندگی افراد موفق سرکی می‌کشیم و درمی‌یابیم که برای موفقیت چه چیزهایی لازم است. مثلا اگر شما یک برنامه‌نویس هستید، اگر می‌خواهید یک ورزشکار حرفه‌ای باشید، اگر تصمیم گرفته‌اید کارآفرین باشید و ... به چه نکاتی باید در زندگی توجه کنید؟ اگر تصمیم گرفته‌اید سبک زندگی خودتان را تغییر دهید تا بتوانید با آغوش باز به سمت موفقیت قدم بردارید، کتاب صوتی از ما بهتران را گوش کنید.

کتاب صوتی از ما بهتران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی از ما بهتران نگاه شما را به مساله موفقیت در دنیای امروز تغییر می‌دهد. اگر دوست دارید بدانید داستان موفقیت افراد مختلف چیست، مالکوم گلدول در کتاب صوتی از ما بهتران به شما پاسخ می‌دهد.

بخشی از کتاب صوتی از ما بهتران

در اوایل دهه ۱۹۹۰، روان‌شناس کِی. اندِرز اِریکسون و دو همکارش، تحقیقی به نام «اگزیبیت اِی» درباره استعداد، در آکادمی عالی موسیقی برلین انجام دادند. با کمک اساتید این آکادمی، آن‌ها ویولنیست‌های مدرسه را به سه گروه تقسیم کردند. در گروه اول، ویولنیست‌های تراز اول بودند؛ دانش‌آموزانی که ظرفیت تبدیل شدن به تک‌نوازانی در سطح جهانی را داشتند. در گروه دوم، کسانی بودند که فقط «خوب» بودند. در گروه سوم، دانش‌آموزانی بودند که بعید بود هرگز بتوانند در سطح حرفه‌ای بنوازند و قصد داشتند که معلم موسیقی شوند. سپس، از تمامی ویولنیست‌ها سؤالی مشابه پرسیدند: در تمام دوران نوازندگی خود، از وقتی‌که نخستین‌بار ویولن را به‌دست گرفتید، چند ساعت تمرین کرده‌اید؟

تمام افراد این سه گروه به طور کلی نوازندگی را در سنی مشابه شروع کرده‌اند؛ حول‌وحوش پنج‌سالگی. در آن اندک سال‌های اولیه، همگی تقریباً به اندازه‌ای مشابه تمرین می‌کردند؛ حدود دو یا سه ساعت در هفته. اما وقتی بچه‌ها حدوداً به هشت سالگی رسیدند، تفاوت‌های ملموس پدیدار شد. دانش‌آموزانی که در کلاس خود در نهایت بهترین می‌شدند، بیشتر از دیگران تمرین کرده بودند: شش ساعت در هفته تا نه سالگی، هشت ساعت در هفته تا دوازده سالگی، شانزده ساعت در هفته تا چهارده سالگی و این تعداد ساعت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد تا بیست سالگی که بیش از سی ساعت در هفته تمرین می‌کردند، به عبارتی دیگر، مصمم و هدف‌دار برای بهترشدن، ویلون‌های خود را می‌نواختند. در حقیقت، نوازندگان تراز اول در سن بیست سالگی، هرکدام در مجموع ده هزار ساعت تمرین کرده بودند. در مقابل، دانش‌آموزانِ گروهِ فقط خوب، در مجموع هشت هزار ساعت و گروهِ معلمان موسیقی آینده در مجموع بیش از چهار هزار ساعت تمرین کرده بودند.

فهرست 

  • پیشگفتار
  • اثر متی
  • قانون ده هزار ساعت
  • مشکلات با نوابغ
  • سه درس از جو فلوم
  • هارلم، کنتاکی
  • نظریه قومیت در سوانح هواپیمایی
  • شالیزارهای برنج و آزمون‌های ریاضی
  • معامله ماریتا
  • سخن پایانی

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

کتاب بسیار جذابی هستش فقط ترجمه بعضی جاها ضعیفه مثلا جنم رو آبرو ترجمه کرده هی میگفتن خدایا این چی میگه اینکه تعریف آبرو نیست یا مثل عنوان کتاب که خیلی جالب نیست

محمد زیارتی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

همین که خود نشر نوین نیومده کتابش رو صوتی کنه و نوین کتاب گویا اینکارو کرده ، جای شکر داره ، متاسفانه کتاب هایی که خود نشر نوین تبدیل به صوتی میکنه افتضاحه

مهدی حسینی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

خیلی مقدمه گویی و صحبت های تکراری داره. انگار صحبت فقط در مورد بیوگرافی ادم هاست

زمان

۹ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۰۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۰۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان