دانلود کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت اثر الکس بکر

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت

نویسنده:الکس بکر
گوینده:شهاب ایلکا
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۳از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت

الکس بکر در کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت، ما را به آشنایی با طرز فکر ثروتمندترین افراد دنیا دعوت می‌کند. این اثر را با ترجمه‌ی میترا دانشور و صدای شهاب ایلکا در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت

الکس بکر در کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت می‌خواهد یک پیام را به گوش مردم دنیا برساند. ثروتمند شدن شما ربطی به شانس، برنده شدن در یک قرعه‌کشی یا داشتن استعدادهای خارق‌العاده ندارد. بلکه دیدگاه‌های ما هستند که نقش مهمی در این امر دارند. این دیدگاه‌ها می‌توانند به ستون‌هایی تبدیل شوند که به ما کمک کنند تا استقلال مالی به دست بیاوریم و از ثروتمان استفاده کنیم. در حقیقت کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت به ما کمک می‌کند تا بتوانیم بدون یک ریسک مالی بزرگ، از کارهای روزمره استعفا بدهیم ولی اختیار زندگی را به دست بگیریم، زمان و پولمان را از یکدیگر جدا کنیم اما همیشه در حال کسب درآمد باشیم.درس‌هایی که تما ثروتمندان دنیا آموخته‌اند را بیاموزیم، یک برنامه‌ی دقیق مالی برای خودمان تنظیم کنیم و در نهایت اشتباهات این مسیر را بشناسیم تا بتوانیم از آن‌ها دوری کنیم. 

کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت برای تمام افرادی است که به یک تغییر نگرش نیاز دارند. اگر دوست دارید با افراد ثروتمند و نحوه‌ی نگرش آنان به زندگی آشنا شوید، کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت را بشنوید.

نظرات کاربران

pacermodi
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

این کتاب خیلی چیزا بهتون یاد میده نه تنها برای به دست اوردن ثروت بلکه چیز هایی که یاد میده توی زندگیتون هم میتونید استفاده کنید توی خریدش شک نکنید

ميلاد كمال
۱۴۰۱/۰۳/۲۸

از نظر من این کتاب برای کسانی مناسب هست که دارای کسب و کاری در حوزه خرید و فروش هستند. و فقط پنج ستون آن برای باقی افراد میتونست جالب باشه. تو این زمینه ها من کتاب پدر پولدار و پدر بی

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۹۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۹۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۱,۰۰۰
تومان