دانلود کتاب صوتی ایجاد انگیزه موفقیت با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایجاد انگیزه موفقیت اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی ایجاد انگیزه موفقیت

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ایجاد انگیزه موفقیت

ایجاد انگیزه موفقیت نوشته بزرگترین مربی حوزه موفقیت، برایان تریسی است. در این کتاب صوتی به عوامل مختلفی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و موفقیت اشاره شده است. این کتاب صوتی همچنین به تکنیک‌های مثبت اندیشی، اولویت بندی، پشتکار بیشتر و کنترل مکالمه درونی پرداخته است.

افراد بسیاری زندگی خود را به دست سرنوشت می‌سپارند و از این رو هیچ گاه در زندگی به موفقیت حقیقی دست نخواهند یافت. همچنین به خاطر شکست های زندگی، دیگران و سرنوشت را سرزنش می‌کنند. شما باید کنترل زندگی خود را در دست بگیرید و با لحن مثبت با خودتان صحبت کنید تا بتوانید در آینده‌ای نه چندان دور به نتایج و اهداف مورد نظرتان برسید.

موفقیت به عوامل و ویژگی­های خاصی مرتبط است که می‌توان آنها را آموخت یا در خود تقویت کرد. در هر جایگاهی که قرار دارید باید همواره خود و شغل­تان را دوست داشته باشید و این قدرت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت حقیقی دست یابید.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می‌شوید:

هفت معیار اصلی جهت دستیابی به موفقیت و ایجاد انگیزه، شناسایی موانع و ضعف‌های موجود بر سر راه موفقیت و احترام گذاشتن به خود و صحبت کردن با خود به طوری‌ که می‌خواهید در آینده به همان صورت دیده شوید. 

شنیدن کتاب صوتی ایجاد انگیزه موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ایجاد انگیزه موفقیت، برای همه افرادی که به دنبال پیشرفت، ایجاد انگیزه و موفقیت بیشتر در کار و زندگی خود هستند، پیشنهاد می‌شود. پس از شنیدن کتاب، با تکنیک­ ها و عوامل درست در موفقیت آشنا میشوید. همچنین می‌آموزید که قوانین موثر رشد و تغییر فردی را در زندگی خود رعایت کنید.


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Hosein
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

خوب ،کاربردی و جمع و جور

کاربر ۴۶۳۵۴۶۸
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

عالی بود پنجاه دقیقه واقعا مفید بود به اندازه پنج ساعت مطالعه

setareh
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

خیلی خوب و مفید بود برام 😊

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان