دانلود کتاب صوتی نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر با صدای لیا عرفانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر اثر لورا دویل

دانلود و خرید کتاب صوتی نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر

نویسنده:لورا دویل
گوینده:لیا عرفانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۷۰۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر

کتاب صوتی نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر اثر لورا دویل است. این کتاب برای همه زنانی نوشته شده که می‌خواهند ارتباط کلامی سازنده و رضایت‌بخشی با همسر خود داشته باشند.

توانایی برقراری ارتباط درست با مردها، چیزی است که هر خانمی باید آن را یاد بگیرید. حالا این مرد شاید همسر، پدر، پسر، رئیس و حتی صاحب سوپرمارکت محله‌مان باشد. ایجاد یک ارتباط درست به معنی فهماندن منظورمان به مردها و فهمیدن متقابل منظور مردها است. با این کار می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم‌هایی که در اثر عدم شناخت رفتار مردها ایجاد می‌شود جلوگیری کرد.

نزدیک‌ترین مردی که فهمیدن درست منظورش می‌تواند بر زندگی ما تأثیر مستقیم بگذارد همسرمان است. برقراری ارتباط درست با او می‌تواند ما را تبدیل به خانمی خوشبخت کند که در کنار مرد رویاهایش زندگی می‌کند. بعضی خانم‌ها به علت عدم شناخت و ناتوانی در برقراری ارتباط درست با همسرشان، همه تقصیرها را بر گردن شوهرشان می‌اندازند و او را مقصر تمام مشکلات و جروبحث‌های زندگی مشترکشان می‌دانند. همین کار هم باعث ایجاد اختلاف، از بین رفتن آرامش خانه و دلخوری‌های ادامه‌دار می‌شود؛ اما چطور می‌توان از بروز این سوءتفاهم‌ها جلوگیری کرد؟ چطور می‌توان ارتباط درستی با مردها برقرار کرد تا از زندگی در کنار یکدیگر لذت ببریم؟

بیشتر خانم‌ها در کنار مرد رؤیاهایشان زندگی می‌کنند اما خودشان خبر ندارند. نکته اینجا است که ما باید همسرمان را به مرد رؤیاهایمان تبدیل کنیم. این کار هم تنها با یادگرفتن مهارت‌های ارتباط درست با مردها امکان‌پذیر است. در این اثر، لورا دویل پنج راهکار ساده اما بسیار کاربردی را به خانم‌ها آموزش می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید یک رابطه جدید و عاشقانه را با همسرتان آغاز کنید.

شنیدن کتاب نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

• خانم‌هایی که می‌خواهند مهارت برقراری ارتباط درست با همسرشان را یاد بگیرند.

• خانم‌هایی که از جروبحث‌های بی‌دلیل با همسرشان خسته شده‌اند.

• خانم‌هایی که می‌خواهند با یادگیری این تکنیک‌ها از تنش‌های محیط کاری‌شان کم کنند.

• مادرانی که می‌خواهند مهارت ارتباط درست با پسران خود را یاد بگیرند و آن‌ها را بیشتر درک کنند.

• دخترانی که می‌خواهند با یادگیری این ترفندها، ارتباط درستی با همسر آینده‌شان برقرار کنند و از بروز اختلاف‌های بی‎دلیل جلوگیری کنند.

درباره لورا دویل

لورا دویل، پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک‌تایمز، مجری و کارشناس تلویزیون و نویسنده کتاب‌های زن سرسپرده و مجموعه کتاب‌های زنان مستقل  است که ستاره‌ی فروش سایت آمازون در محصولات خانوادگی شده است. کتاب‌های او به نوزده زبان و در سی کشور مختلف چاپ شده و هزاران زن با استفاده از تکنیک‌های وی روابطشان را با همسران خود بهبود داده و زندگی زناشویی خودشان را حفظ کرده و بهتر از قبل ادامه داده‌اند.

لورا همچنین مدیرعامل کمپانی لورا دویل است که یک شرکت بین‌المللی مربیگری است و به زنان مهارت‌های زندگی را آموزش می‌دهد تا روابط عاشقانه و صمیمی‌شان را با همسرانشان بیشتر کنند و تغییراتی باورنکردنی را در زندگی‌شان رقم بزنند.


نظرات کاربران

Fateme
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

با نکته ی شماره ۲ موافق نیستم. خیلی جاها خوندم که نباید مشکلات بین خودمون و همسرمون رو بیرون از خونه ببریم و پیش کس دیگه ای مطرحش کنیم و این که از بدی های شوهرمون پیش دوست صمیمی یا خواهر

- بیشتر
maryam mafakheri
۱۴۰۰/۰۲/۰۴

توصیه های بسیار خوبی هستند و بگزارید بهتون تبریک بگم که شما هم در پویش یادگیری راهکار های ارتباط موفق هستید. تجربه بیست و هفت سال زندگی مشترک خوب به من یاد داده که اگر خصوصیات خوبی که می بینید

- بیشتر
milad
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

روانشناسی زرد تقدیم میکند

عباس ولیدی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

آخه چرا ننوشتید نحوه گفتگو و ارتباط با شوهر این کتاب آموزش به خانمهاست

Afra
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

راهکارهای فوق العاده اشتباه ارائه می‌دهد که کاملا برگرفته از زندگی شخصی ایشان است... مثلا اینکه آزردگی از شریک زندگی را ببریم پیش این و اون و با گلایه به دیگران خود را آرام کنیم... اینها "نحوه‌ی فرار از ایجاد

- بیشتر
فاطمه یکتا
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

بنظرم ارزش ۱۴ دقیقه وقت گذاشتن و داره، بخصوص گوینده‌ی پرانرژی و سرحال این کتاب صوتی عالی بود

fym
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

بنظرم اصلا وقتتان را بابت این مطلب نگذارید. فوق العاده ضعیف است و بی محتوا گویندگی کتاب هم بسیار ضعیف است

سعید صدیقی
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

صداش خیلی دلنشین بود

shiva nazhd
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

از شنیدن این کتاب برای خودم نکته هایی برداشتم و به دردم خورد . متشکرم 🌱

محمد
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

واقعا کتاب مسخره‌ای هست و برای ما ایرانی‌ها اصلا کاربردی نیست. نسبت ب فرهنگ غرب نوشته شده و اصلا مناسب فرهنگ ایرانی‌ها نیست

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸,۹۰۰
۴,۴۵۰
۵۰%
تومان