دانلود کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی

کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی، اثری از یکی از نویسندگان برجسته‌ی حوزه‌ی عرفان و معنویات، وین دایر است. او در کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی از نیرویی صحبت می‌کند که به کمک آن می‌توانیم رویاهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم. 

نسخه صوتی کتاب قدرت الهام و ندای درونی را با صدای گرم مهبد قناعت‌پیشه در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی

وین دایر، عارف، نویسنده و سخنران برجسته در کتاب قدرت الهام و ندای درونی از الهامی ماندگار صحبت می‌کند. الهامی که به کمک آن می‌توانیم تمام رویاهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم. اما این قدرت الهام و ندای درونی چیست؟ قدرت الهام و ندای درونی همان چیزی است که ما را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد. ما می‌دانیم که نیرو و استعداد فوق‌العاده‌ای در اختیار داریم اما از آن استفاده نمی‌کنیم. دلیلش چیست؟ اگر ما از قدرت الهام و ندای درونی وجودمان خبر داشته باشیم، به سادگی می‌توانیم آن تصوری که از خودمان داریم را تغییر دهیم. در این صورت است که می‌توانیم زندگی را طور دیگری ببینیم. تغییراتی که لازم است را در زندگی خودمان به وجود بیاوریم و آن چیزی باشیم که همیشه در آرزویش بودیم. 

این قدرت الهام و ندای درونی که وین دایر از آن صحبت می‌کند، مانند الهام شاعرانه، کوتاه و گذرا نیست. بلکه اثری عمیق است که تا ما نخواهیم پایش به زندگی‌ما باز نمی‌شود و در عین حال، همیشه همراه ما می‌ماند تا به چیزی که لایقش هستیم، برسیم. 

کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید در زندگی خودتان تغییراتی عمیق و ریشه‌دار، ایجاد کنید، کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی به شما در این کار کمک میکند.

درباره‌ی وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند. 

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. 

بخشی از کتاب صوتی قدرت الهام و ندای درونی

امروز مطالب زیادی درباره‌ی الهام بخشی و الهام می‌شنویم. الهام خودتان و دیگران و همچنین چیزهایی که به شما قدرت زیادی می‌دهند. چیزی که شما برای الهام‌بخش بودن در زندگی و شکستن مرز و محدودیت برای افکارتان نیاز دارید، این است که از خودتان بپرسید: «من لایق چه چیزی هستم؟» الهامی که من از آن صحبت می‌کنم یک الهام به اصطلاح شاعرانه یا هنری نیست که گذرا باشد. این الهامی نیست که جرقه‌ای بزند و بعد ناپدید بشود. این الهام چیزی نیست که یک لحظه آن را احساس کنید و یک لحظه‌ی بعد از دستش بدهید. الهام معنوی یک منبع کامل و ماندگار است و باید بدانید که رسیدن به این منبع الهام با تغییر دادن تصوری که از خودتان دارید، ممکن است.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۸۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۸۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان