دانلود کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ اثر جف هانکک

دانلود و خرید کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ

معرفی کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ

کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ، اثر جف هانکک، کتابی درباره‌ی دروغ، دروغگویی و تشخیص دروغ از راست است. نسخه صوتی کتاب حقایقی درباره دروغ را با صدای گیرای مهبد قناعت‌پیشه می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ

همه‌ی ما از اینکه دروغ بگوییم، بدمان می‌آید. دروغ گفتن را کاری خیلی زشت و دور از شان انسان می‌دانیم. اگر متوجه شویم که کسی به ما دروغ گفته است، از او ناراحت می‌شویم و حتی ممکن است رابطه‌مان را با او قطع کنیم. اما گاهی اوقات پیش می‌آید که برای اینکه به دردسر نیفتیم یا خودمان را از مهلکه‌ای نجات بدهیم، دست به دامن دروغ گفتن می‌شویم. دروغ برایمان چیزی است که فاصله‌ی بین خود واقعی ما و چیزی که دوست داریم باشیم را پر می‌کند. بهرحال چه ما دروغ بگوییم و چه دروغ بشنویم، این موضوع می‌تواند روی روابطمان تاثیر زیادی بگذارد. جف هانکک در کتاب صوتی حقایقی درباره‌ دروغ با استناد به تحقیقات معتبر، آماری از تعداد دروغ‌هایی که در طول روز میان انسان‌ها رد و بدل می‌شود ارائه می‌دهد. او معتقد است که دروغ به خودی خود هیچ قدرتی ندارد اما زمانی که کسی دروغ را باور می‌کند، دروغ قدرت پیدا می‌کند. جف هانکک در کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ به ما کمک می‌کند تا فرد دروغگو را بر اساس زبان بدنش بشناسیم و خودمان را در برابر دروغگویی و دروغ شنیدن، محافظت کنیم. 

کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ برای تمام کسانی است که از دست تمام دروغگوها و دروغ‌هایی که شنیده‌اند، به ستوه آمده‌اند.

بخشی از کتاب صوتی حقایقی درباره دروغ

دروغ، موضوعی پیجیده و چند جانبه است، دروغ در تمامی بافت‌های زندگیِ ما نفود کرده و ما در مورد مسئله‌ی صداقت دچار تناقض شد‌ه‌ایم. گاها اسمش را دروغ مصلحت‌آمیز می‌گذاریم. و لازمش می‌دانیم، چون نمی‌توانیم حفره‌های خالی زندگی‌مان را پر کنیم. حقیقت دیگری که در مورد دروغ وجود دارد، این است که ما مخالف دروغ گفتن هستیم اما در عمل و با روشی که در طول تاریخ، جامعه‌ی ما جایز دانسته، دروغ را به طور مخفیانه مورد استفاده قرار می‌دهیم.

عمر دروغ به اندازه‌ی عمر نفس کشیدن ما و بخشی از فرهنگ ماست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۳۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۳۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان