دانلود کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو با صدای مرتضی طاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو اثر لس براون

دانلود و خرید کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو

معرفی کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو

کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو، اثر لس براون به ما یک روش عالی برای دنبال کردن آرزوهایمان یاد می‌دهد: غلبه کردن بر ترس‌ها!

می‌توانید نسخه صوتی کتاب شکار کن یا شکار شو را با صدای گیرای مرتضی طاهری تهیه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو

شکار کن یا شکار شو! چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟ یکی از آن‌ها یعنی آنی که تصمیم گرفته شکار کند، با ترسش روبه‌رو شده است. دیگری هنوز می‌ترسد. شاید زمان‌های زیادی پیش آمده باشد که به رویای زیبا و بزرگی که در سر داشته‌ایم، فکر کردیم. اما چه چیزی مانع ما شده است تا برای واقعی کردن آن رویا تلاش نکنیم؟ ترس! این عامل قوی که گاهی می‌تواند ما را از خطر حفظ کند و گاهی جلوی پیشرفت، موفقیت و خوشحالی واقعی ما را بگیرد.

لس بروان در کتاب شکار کن یا شکار شو به ما یاد می‌دهد که چطور ترس‌هایمان را بشناسیم. چطور بر آن‌ها غلبه کنیم و چگونه می‌توانیم رویاهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم. چرا باید کتاب شکار کن یا شکار شو را بخوانیم؟ لس براون معتقد است که هرکسی لیاقت این را دارد که زندگی‌ای عالی داشته باشد. زندگی که در آن ترس‌ها جایی ندارند و در عوض آرزوها هستند که به واقعیت تبدیل شده‌اند.

کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شکار کن یا شکار شو برای تمام کسانی است که بلندپروازند. آرزوهای زیبا دارند و به دنبال رویاهایشان می‌روند. اگر هنوز هم ترس‌هایی دارید که جلوی شما را برای حرکت کردن گرفته است، کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو را بشنوید.

درباره‌ی لس بروان

لس بروان با نام کامل لسلی کالوین ۱۷ فوریه ۱۹۴۵در میامی به دنیا آمد. شهرت لس براون به دلیل سخنرانی‌های انگیزشی او است که نامش را در فهرست پنج سخنران برتر آمریکا، آورده است. لس بروان مجری‌گری یک برنامه‌ی تلویزیونی به نام خود را بر عهده داشت و در کارنامه‌ی کاری خود تجربه مجری گری رادیو و تلویزیون، نویسندگی و عضویت در مجلس نمایندگان اوهایو را دارد. او همچنین از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۸ عضویت هیئت منصفه جایزه مشهور پیبادی بود.

بخشی از کتاب صوتی شکار کن یا شکار شو

شما می‌توانید با رویاها و یا ترس‌هایتان زندگی کنید. من فکر می کنم اکثر مردم به جای این که با آرزو ها و رویاهایشان زندگی کنند، با ترس‌هایشان زندگی می‌کنند. پس می‌خواهم یک سوال از شما بپرسم:«ترس های شما چه چیزهایی هستند؟ از چه چیزی می‌ترسید؟» به هرحال همه ما ترس‌هایی در زندگی‌مان داریم. همه ما چیزهایی در زندگی داریم که مانع پیشرفت ما می‌شوند. اگر به زندگی مردم با دقت نگاه کنیم، متوجه می‌شویم چیزی که باعث می‌شود، از رفتن به سوی آرزوهایشان دست بردارند، ترس‌هایشان است. برخی‌ها ترس را تجربه یا تصوری نادرست یا ناخوشایند می دانند. یاد داستانی می‌افتم که در آن مردی به خانه جدیدی نقل مکان کرده بود، و همسایه‌اش یک سگ بزرگ و وحشی داشت، مرد هر روز که از سر کار به خانه برمی‌گشت، سگ به او حمله می‌کرد، و مرد با دویدن و ترس بسیار خود را به داخل خانه‌اش می‌انداخت و بعد تا صبح روز بعد جرئت نمی‌کرد از خانه بیرون برود، چون می‌ترسید سگ باز به او حمله کند و خلاصه تمام زندگی‌اش دچار مشکل شده بود. یک روز مرد واقعا از این وضعیت خسته شد و وقتی که از سرکار برمی‌گشت و سگ به او حمله‌ور شد، مرد تکه چوبی از زمین برداشت و به سمت سگ رفت و فریاد زد «از جان من چه می‌خواهی؟ به خانه‌ات برگرد سگ کثیف» و سگ با دیدن این حالت مرد وحشت کرد و با ناله عقب‌نشینی کرد. بسیاری از ترس‌های ما در زندگی نیز به همین صورت هستند و به دلیل این که جرئت رویارویی با ترس را نداریم، ترسش بیشتر می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۷۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۷۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان