دانلود کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه با صدای مریم یارمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه اثر مهیار پورزارع

دانلود و خرید کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه

انتشارات:انتشارات سها
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه

کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه نوشتهٔ مهیار پورزارع و با صدای مریم یارمحمدی است و انتشارات سها آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به فرآیند خودشناسی و کسب موفقیت کمک می‌کند.

درباره کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه

کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه به زبانی شیوا مقدمات و الزامات رسیدن به کامیابی را بیان کرده است. این کتاب کوشیده است با لحنی دلپذیر و برداشت‌هایی به‌روز و متناسب با فرهنگ بومی از منابع مختلف جهان، راهکارهایی مطمئن جهت نیل به آرامش فردی که پیش نیاز موفقیت است ارائه کند.

در گفتارهای ابتدایی کتاب تلاش شده است تا مسائلی علمی و زیر بنایی در راستای مفاهیم و فضای کلی نوشته، بیان شده و شالوده و اساس علمی بر آموزه‌های آن تقدیم شود. در ادامه و گفتارهای نهایی شیوهٔ به‌کاربستن این مفاهیم علمی در مسیر رشد و اعتلای فردی آمده است. البته پیوستگی و درهم‌تنیدگی مطالب انکارناپذیر است.

در نسخهٔ صوتی گویش زیبا و مفهوم گوینده، علاوه بر انتخاب موسیقی‌های متناسب با موضوع گفتارها، تأثیرگذاری اثر را دو چندان کرده است.

کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه به آنچه شما برای رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود نیاز دارید، پرداخته است. نویسنده کوشیده است تا از مطالب و تکنیک‌های تأیید‌شده و مشترک در میان آموزش‌های اساتید بزرگ جهان استفاده کند.

این کتاب، با نگاهی جامع، بیانی روان و نگارشی ساده، هم برای کسانی که به‌تازگی گام در مسیر آرامش و تحول فردی نهاده‌اند و هم برای رهپویانی که دوره‌های متعددی را طی کرده‌اند، سودمند است.

شنیدن کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزۀ خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کامیابی در صد صفحه

«به زبان دیگر هر آنچه شما از مواد موجود در جهان می‌بینید، از در کنارِ هم قرار گرفتن فضاهای خالی ایجاد شده‌اند! اگر تمام فضاهای خالی در مولکول‌های تشکیل‌دهنده بدن شما را از بین ببریم، بدن انسان حجمی به اندازه‌ی یک ذره خاک یا یک گرده پیدا خواهد کرد و می‌توان تمام انسان‌های کره زمین را در فضایی به اندازه‌ی یک مکعب بسیار کوچک جا داد! موضوع هر چقدر هم عجیب به نظر برسد واقعیت دارد. 

شکرگزاری روشی بسیار موثر در این زمینه است. به عنوان راهکار عملی تمام آنچه به خاطر آن احساس خوبی را دارید لیست کنید و به خاطر آن شکرگزاری کنید. سپاسگزاری باعث می‌شود که تمرکز و توجه شما از نواقص و ضعف‌ها بر روی داشته‌هایتان برگردد. هرچند که شکرگزاریِ کلامی یا انواع ذکرهای موجود در مذاهب آسمانی و بشری، راهگشا، ضروری و لازم اند، اما آنچه که نهایت مطلوب است، حضور و زندگی در جهان و دنیای شکرگزاری است! در واقع آنقدر باید تمرین کنید و بر روی داشته‌های تان تمرکز کنید و در تمام وسایل و لوازم بسیار ساده و پیش پا افتاده در تمام اتفاقات به ظاهر بی‌اهمیت شکرگزار باشید و نکات مثبت را ببینید، که این تبدیل به نوعی عادت ناخودآگاه در وجود شما شود. آنگاه است که در تمام شرایط احساس خوبی خواهید داشت و تا همین جای کار به مطلوب واقعی که همان احساس رضایت و آرامش است رسیده‌اید. فارغ از آنچه در ادامه به دست خواهید آورد.

از دیگر امواج مغزی، موج تتا است. این موج فرکانسی بین ۴ تا ۷ هرتز دارد. همانطور که متوجه شدید، معمولا ارتعاش این موج، دقیقا بعد از آلفا که حالت گیجی و ناهوشیاریِ قبل از خواب است، آغاز و تا دلتا که در زمان خواب عمیق مرتعش می‌شود، ادامه می‌یابد. این موج دقیقا در زمانی که رویا می‌بینید در اوج خود قرار دارد.

وظیفه‌ی موج تتا، هماهنگی بین تمام امواج مغزی، ایجاد حس آرامش، تا حدودی خلاقیت و از همه مهم‌تر شادی است. مغز موسیقی‌دان‌ها، مخترعین، داستان‌نویسان، استاد تولید این امواج هستند. در واقع هنگامی که شما غرقِ در رویاپردازی می‌شوید، به شکلی که دیگر متوجه زمان و مکان اطراف خود نمی‌شوید، مغز شما در حال ارتعاش تتاست. هرچه تتای بیشتری ایجاد می‌کنید، آرام و شادی بیشتری جذب می‌کنید!

***

این موضوع را بسیار جدی بگیرید. از لحاظ فیزیکی مغز شما مدام در حال تحلیل و بررسی اطلاعات داده‌ها و الگوهاست. زمانی که شما الگوهای ضعیف و ناموفق را برابر آن قرار می‌دهید، به سادگی آنها را تصویربرداری کرده و شما را با نهایت سرعت به سمت آن می‌کشاند. باید تصمیم جدی و مهمی اتخاذ کنید. موضوع انتخاب بین افراد بی برنامه و بی هدف و ناموفق و یا انسانهای بهتر نیست. در واقع موضوع انتخاب بین رشد و موفقیت و تحول زندگی خودتان و یا به سرعت در مسیر شکست و تباهی قدم برداشتن است!

بعضی‌ها متاسفانه با این استدلال که سعی در بهبود وضعیت دیگران دارند، خود را به طور غیر اصولی و نادرست در مسیر آماج امواج منفی و تاثیرات غلط همنشینی با چنین افرادی قرار می‌دهند. حقیقتاً چه بخواهید یا نخواهید باید بدانید که شما کوچکترین وظیفه ای در قبال تغییر زندگی دیگران ندارید و آنچه وظیفه و مسئولیت شماست تغییر زندگی خودتان است.»

نظرات کاربران

کاربر 5075110
۱۴۰۳/۰۲/۰۷

چکیده ای از کتاب‌های روانشناسی زرد بود مثلا اسکاول شین اصلا جالب نبود

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان