دانلود کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم اثر ادل فابر

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم

معرفی کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم

کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم، اثر بی‌نظیر آدل فابر است که به والدین یاد می‌دهد چطور ارتباطی عالی، به دور از تنش و سرشار و فهم و درک متقابل با فرزندانشان شکل دهند. 

با شنیدن نسخه صوتی کتاب چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم، گام اول برای ایجاد یک رابطه‌ی عالی با فرزندتان را برداشته‌اید. 

درباره‌ی کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم

تربیت فرزندان یکی از سخت‌ترین، مهم‌ترین و پرچالش‌ترین کارهایی است که والدین باید انجام بدهند. اما بسیار مهم است که تمام این تربیت درست و برپایه‌ی ارتباط صحیح و بدون خشونت انجام شود. مهم است که بیاموزیم چطور بدون اینکه کمترین تنشی به وجود بیاید با فرزنمان صحبت کنیم. چطور به او گوش بدهیم و در خلال این گوش دادن متوجه نیازی بشویم که در پشت حرف‌هایش نهفته است. آدل فابر که متخصص ارتباطات کودکان و بزرگسالان است در کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم به ما می‌آموزد که چگونه ارتباطی سالم، قوی و سازنده برقرار کنیم.  

موضوعاتی که با گوش دادن به کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم یاد می‌گیریم به ما کمک می‌کنند تا رابطه‌ای برپایه‌ی اعتماد بنا کنیم. در حقیقت ما با گوش دادن به فرزندمان و گفتگو کردن با او به پرورش مغز و توانایی‌هایش کمک می‌کنیم. پس باید نحوه‌ی صحیح شنیدن و صحبت کردن را بدانیم.  علاوه بر این، روش‌های کنترل و مدیریت بحران را می‌آموزیم. 

کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم برای تمام والدینی است که دوست دارند رابطه‌ای عالی و به‌دور از تنش‌های اضافی با فرزندشان بسازند. مربیان، کسانی که با کودکان کار می‌کنند و همچنین علاقه‌مندان به موضوعات تربیتی و روانشناسی نیز از شنیدن کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم لذت می‌برند.

درباره‌ی آدل فابر

آدل فابر ۱۲ ژانویه ی ۱۹۲۸ در آمریکا به دنیا آمد. آدل فابر متخصص ارتباطات میان کودکان و بزرگسالان است که درباره‌ی تربیت فرزندان و مسائل خانواده‌ها کتاب می‌نویسد. فابر در حال حاضر در نیویورک زندگی می کند. 

بخشی از کتاب صوتی چطور بدون تنش با فرزندم حرف بزنم و با حوصله به او گوش دهم

تغییر و رشد فرزندتان را باور کنید و بدانید که بچه‌ی شما روز به روز نسبت به محیط اطرفش، آگاه‌تر می‌شود. بچه‌ها به مرور و ضمن بزرگتر شدن، مخالفت‌هایی با شما می‌کنند. اما دلیل این کار تنفر از والدین نیست. بلکه، یک راه طبیعی برای شروع استقلال فردی آن‌ها است. ممکن است حس کنید درها به رویتان بسته شده اما مهم است که این حس را از خودتان دور کنید و در مقابل به فرزندتان این حس را القا کنید که به تغییراتی که می‌کند و فردی که تبدیل می‌شود، امیدوارید اما در عین حال هنوز هم دنبال گذشته و فردی که او قبلا بوده، هستید. چون که آن فرد قبلی را خیلی خوب می‌شناختید. بهتان پیشنهاد می‌کنم که در زمان حال زندگی کنید. می‌دانید بچه‌ها همیشه در خانه و توی مدرسه این حرف را می‌شنوند که اگر فلان چیز را بدانی، به درد دوران راهنمایی‌ات می‌خورد. و باز در دوره‌ی راهنمایی می‌شنوند که اگر فلان چیز را بدانی، به درد دوران دبیرستانت می‌خورد. و در دوره‌ی دبیرستان هم... و این قصه همینطور ادامه دارد. در واقع هیچوقت در زمان حال زندگی نمی‌کنید. همیشه به آینده توجه دارید. در حالی که کودکان در لحظه زندگی می‌کنند. پس فکر خوبی است که در زمان حال با آن‌ها ملاقات کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۵۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۵۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان