دانلود کتاب صوتی دعا برای ربوده شدگان با صدای رخشان بنی‌اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دعا برای ربوده شدگان اثر جنیفر کلمنت

دانلود و خرید کتاب صوتی دعا برای ربوده شدگان

نویسنده:جنیفر کلمنت
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۲۰۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دعا برای ربوده شدگان

دعا برای ربوده‌شدگان کتابی نوشته جنیفر کلمنت، شاعر و نویسندهٔ مکزیکی است که از رادیو گوشه و با صدای رخشان بنی‌اعتماد می‌شنوید.

دعا برای ربوده‌شدگان یک کمدی سیاه است. جنیفر کلمنت در رمان، تصویری زنده و اثرگذار از زنان روستاهای مکزیک می‌دهد و در واقع این رمان کاوشی حیرت‌انگیز در پیامدهای جنگی نابرابر برای زندگی است. داستانی فراموش نشدنی درباره دوستی، خانواده و اراده.

درباره کتاب صوتی دعا برای ربوده‌شدگان

لیدی ‌دی‌ گارسیا دختری پرشور، باهوش و شوخ‌طبع است اما در دنیایی متولد شده که دختر بودن چیز خطرناکی است یک روستا در مکزیک که در سایه درگیری‌های باندهای مواد مخدر قرار گرفته است. مردم هر روز در اطراف روستا جنازه‌هایی را پیدا می‌کنند که قربانی سرکرده‌های باندهای موادمخدر شده‌اند. مادرها سر دخترهایشان را می‌تراشند، به آنها لباس پسرانه می‌پوشانند و زشت و کثیف نگاهشان می‌دارند تا از آزار قاچاقچیان در امان باشند و وقتی ماشین‌های شاسی‌بلند سیاه سرمی‌رسند، لیدی‌دی و دوستانش مثل حیوانات به سوراخ‌هایی که در حیاط کنده‌اند پناه می‌برند تا از چشم جنایتکاران دور بمانند.

در دعا برای ربوده‌شدگان لیدی‌دی، ماریا، پائولا و دوست دیگرشان استفانی را در مسیر کودکی به نوجوانی و رفتن به سوی سرنوشت‌هایی متفاوت در سرزمینی ترسناک همراهی می‌کنیم.

شنیدن داستان دعا برای ربوده‌شدگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های هیجان‌انگیز، انسانی و اجتماعی، به ویژه داستان‌هایی با موضوع زنان را به شنیدن این رمان با صدای خانم رخشان بنی‌اعتماد دعوت می‌کنیم.

درباره جنیفر کلمنت

جنیفر کلمنت، شاعر و نویسندهٔ مکزیکی، تحصیلات خود را در زمینهٔ ادبیات در پاریس و نیویورک به اتمام رساند و با نوشتن رمان دعا برای ربوده‌شدگان موفق به دریافت دکترای افتخاری انجمن استعدادهای ملی گردید.

چندین کتاب در زمینهٔ شعر و ادبیات به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی به قلم این نویسنده منتشر شده که همگی موردتوجه منتقدان و صاحب‌نظران قرار گرفته‌اند. رمان قبلی او به نام داستانی واقعی بر پایهٔ دروغ در لیست اولیهٔ جایزهٔ اُرنج قرار گرفت. کتاب حاضر اولین نوشتهٔ اوست که در امریکا به چاپ رسیده است.

جنیفر کلمنت اکنون در مکزیک زندگی می‌کند و رئیس انجمن پن مکزیک است. کتاب دعا برای ربوده‌شدگان جایزهٔ انسان‌دوستی سارا کاری در سال ۲۰۱۴ و جایزهٔ پن ـ فاکنر را در سال ۲۰۱۵ از آنِ خود کرده است.

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

داستان توی یکی از روستاهای کشور مکزیک اتفاق می‌افته. روستایی که تقریبا تمام مردها از اونجا رفتن و بیشتر ساکنانش رو زنا و دخترا تشکیل می‌دن. هر چند وقت یه بار، یه سری آدمای مرموز از شهر میان و دختربچه‌های خوشگلتر

- بیشتر
parimah ahmadi
۱۴۰۱/۰۱/۱۸

انگار یک زندگی دیگر رو تجربه کردم‌که کاملا متفاوت بادنیای اطرافم وخودم بود.گویندگی و متن کتاب خوب بود و تجربه ی تفاوتی بود.

shahab
۱۳۹۹/۰۴/۰۳

سلام. من کاملا اتفاقی این رمانو خریداری کردم. خیلی عالی بود رمان به معنی واقعی. صدای گوینده بسیار دلنشین و جذاب برای این رمان. در کل همه چیز دست به دست هم میده که آدم برای شنیدن فصل بعد لحظه

- بیشتر
brightstar
۱۴۰۰/۰۲/۲۵

داستان خاص و متفاوتی بود و جذابیت داشت صدای گوینده هم خیلی خوب بود.

مینا
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

صدای راوی کتاب بسیار زیباست و بسیار مناسب برای خوانش کتاب

PARNIAN
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

من صوتی این کتاب رو گوش ندادم اما خودشو خوندم و به نظرم خیلی عالی بود. روان و جذاب و غمناک و داستان خیلی خوب. مشتاقم کتابای بیشتری از کلمنت تو ایران ترجمه بشه.

عطیه فلاح
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

کتاب در مورد زندگی دختران در یک روستای کوچک در مکزیک است و خطراتی که آنها را تهدید می‌کند. فضای بسیار متفاوت کتاب از داستان‌هایی که در جامعه ما رایج هستنن، جذابیت کتاب رو چندین برابر کرد. انگار وارد دنیایی میشید

- بیشتر
Delara Vafadar
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

به نظرم کتاب‌های دردناک کار نویسنده رو سخت میکنه، چون باید دلنشین هم باشه و این کتاب با تمام سختی ها و سیاهی ای که داشت برای من خیلی دلنشین بود. دختری که در یکی از روستاهای مکزیک زندگی میکنه

- بیشتر
عادل تنها
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

این کتاب تجربه ی یه زندگی متفاوته. حال و هوای این کتاب قطعا برای ما جدیده. من این کتاب رو به همه توصیه میکنم.

بهار قربانی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

خوانش خانم بنی‌اعتماد رو دوست داشتم، داستان واقعا جذاب بود، تلخ تلخ تلخ

زمان

۶ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان