دانلود کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

معرفی کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف نوشته‌ی امیلی پست، کتابی جامع و کامل درباره‌ی آداب معاشرتی است که لازم است در مکان‌های عمومی مثل اتوبوس و... از خود نشان بدهیم. 

نسخه‌ی صوتی کتاب نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف را می‌توانید با ترجمه‌ی مریم تقدیسی و صدای فرهاد اتقیایی تهیه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد سفر می‌کنید، احتمالا با برخی قوانین کلی محیط‌های اجتماعی مختلف مانند قطار و اتوبوس و ... آشنا هستید. در غیر این صورت اگر قصد دارید که به زودی به سفری بروید، لازم است نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف را بدانید. در صورتی که به قوانین این فضاها آشنا باشید و بدانید که در هر موقعیتی باید چه رفتاری داشته باشید، سفری دلپذیر و به دور از هر تنشی را تجربه می‌کنید.

کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف برای هر کسی که برنامه‌ی سفری در پیش دارد، شنیدنی و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب صوتی نکاتی درباره سفر با قطار، اتوبوس، کشتی و اقامت در مکان‌های مختلف

صندلی همه‌ی قطارها یا اتوبوس‌ها قابل رزرو کردن نیست. ولی وقتی در آغاز سفر صندلی را انتخاب کردید، آن صندلی تا پایان متعلق به شما خواهد بود. بهتر است وقتی برای رفتن به توالت صندلی‌تان را ترک می‌کنید، یا وقتی از اتوبوس پیاده می‌شوید روزنامه یا مجله‌ای را روی صندلی قرار دهید تا نشان دهید که صندلی اشغال شده است. ساکتان را به این منظور که مسافر دیگری نتواند از صندلی کنارتان استفاده کند، روی آن قرار ندهید. شاید ساعت‌ها کنار کسی بنشینید. از این رو کمی خوش و بش با او بد نیست...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان