دانلود کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم

معرفی کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده ای و هوایی بدانیم

کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده‌ای و هوایی بدانیم، نوشته‌ی امیلی پست، درباره‌ی تمام ریزه‌کاری‌ها و جزئیاتی است که قبل از سفرهای هوایی یا جاده‌ای باید انجام دهیم.

نسخه صوتی کتاب نکاتی که درباره سفرهای جاده‌ای و هوایی بدانیم را می‌توانید با ترجمه‌ای روان از مریم تقدیسی و صدای گرم فرهاد اتقیایی تهیه کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده‌ای و هوایی بدانیم

تجربه‌ی سفر می‌تواند بسیار خوب، لذت‌بخش یا خاطره‌انگیز باشد. در عین حال ممکن است اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ی بسیاری رخ بدهند که ما را مضطرب کنند و اجازه ندهند از سفرمان لذت ببریم. برای اینکه یک سفر خوب هوایی یا جاده‌ای داشته باشیم، باید نکاتی را رعایت کنیم. نکاتی که شاید بسیار کوچک و ریز دیده شوند، یا حتی اصلا به چشم نیایند. اما در صورتی که ما خودمان را برای هر پیشامدی آماده کرده باشیم، اتفاق‌های غیرمنتظره نمی‌توانند برنامه‌ی ما را تغییر دهند. اما نکاتی که درباره سفرهای جاده‌ای و هوایی بدانیم چه چیزهایی هستند؟ 

کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده‌ای و هوایی بدانیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر در تعطیلات هستید، کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده‌ای و هوایی بدانیم به شما کمک می‌کند تا سفری آرام و خوب را تجربه کنید.

جملاتی از کتاب صوتی نکاتی که درباره سفرهای جاده‌ای و هوایی بدانیم

یکی از کارهای عاقلانه‌ای که می‌توانید انجام دهید این است: یک کپی از بلیط، نام و تلفن هتل را تهیه کنید و نزد خانواده یا کسی که به آن نیاز خواهد داشت بگذارید. برای اینکه حداکثر بهره را از سفر خود ببرید تا جایی که می‌توانید درباره آداب و رسوم جاهایی که از آن دیدن می‌کنید اطلاعات کسب کنید. این کار را می‌توانید با مراجعه به کتابخانه محل یا اینترنت انجام دهید. جلوتر از سفر و به دقت برنامه‌ریزی کنید و کپی و تأیید شماره‌های رزرو و قراردادها را همراه داشته باشید. با مسئولان رزرو و آژانس‌های مسافرتی با ادب و احترام برخورد کنید. همه جزئیات ضروری را از پیش آماده کنید تا وقت خودتان و آن‌ها را تلف نکنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان