دانلود و خرید کتاب چهار پیمان دون میگوئل روئیز ترجمه سهیلا میرزائی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار پیمان اثر دون میگوئل روئیز

کتاب چهار پیمان

معرفی کتاب چهار پیمان

کتاب چهار پیمان نوشته دون میگوئل روئیز و ترجمه سهیلا میرزائی‌پور، کتاب خرد شمن‌ها و سرخپوستان تولتک است که دربردارنده رهنمودهایی برای رسیدن به آزادی، سعادت و عشق حقیقی است. این اثر مخاطبان را به سوی آزادی شخصی پیش می‌برد. 

درباره کتاب چهار پیمان

چهار پیمان، کتابی است که در نتیجه ترکیب خرد سرخپوستان تولتک و آموزه‌های شمنی و آموزه‌های علم پزشکی نوشته شده است. دون میگوئل روئیز، در این کتاب مخاطبانش را به سوی آزادی شخصی می‌برد. او در این کتاب به خوانندگانش اینطور می‌آموزد: ما هرگز نباید نسبت به خودمان خشم، قضاوت و سرزنش داشته باشیم و باید با خود در صلح باشیم. هرچند چنین چیزی ساده به نظر می‌رسد اما رسیدن به صلح درونی، چندان ساده نیست. ما باید در مسیری قدم بگذاریم که ممکن است با سختی‌ها و رخدادهای مختلف همراه باشد. 

نویسنده برای ترسیم این مسیر، مفاهیمی را بیان می‌کند و توضیح می‌دهد. او این مفاهیم را در چهار قاعده ساده و کلی خلاصه کرده است: 

با کلامتان گناه نکنید. 

هیچ چیز را به خود نگیرید. 

تصورات بیهوده نکنید. 

همواره تا جایی که می‌توانید تلاش کنید 

کتاب چهار پیمان کتابی کوتاه است. او در ادامه بیان این قواعد، مثال‌هایی می‌زند و قواعدش را توضیح می‌دهد و مخاطبش را کمک می‌کند تا زندگی را به نحوی دیگر ببیند و تجربه کند. 

کتاب چهار پیمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

چهار پیمان کتابی است برای تمام کسانی که دوست دارند در مسیر آزادی شخصی قدم بردارند و سعادت و عشق را تجربه کنند. 

درباره دون میگوئل روئیز 

دون میگوئل آنخل روئیز، ۲۷ اوت ۱۹۵۲، در مناطق روستایی مکزیک متولد شد. او نویسنده‌ متون معنوی تولتک و نئوشمنیستی است. روئیز کوچکترین فرزند از بین سیزده کودک خانواده بود. او به دانشکده‎ پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال‌ها همراه با برادرانش به انجام امور پزشکی مشغول بود تا زمانی که تصادفی برای او رخ داد این تصادف او را تا آستانه‌ مرگ پیش برد، این تصادف مسیر زندگی‌ او را تغییر داد. روئیز بعد از بهبودی، نزد مادر خود برگشت تا آموزه‌های اخلاقی بیشتری را از او یاد بگیرد. مدتی نیز شاگرد یکی از شمن‌های صحرا بود و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد. دون میگوئل روئیز که به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی مسلط است، در ایالات متحده سخنرانی‌هایی انجام می‌دهد.

آثار او براساس آموزه‌های باستانی و قدیمی به‌عنوان یک راه‌حل اساسی مسیر رسیدن به روشن‌گری و بیداری درونی را به ما نشان می‌دهد. آثار روئیز در بین اعضای جنبش تفکرات جدید بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. در سال ۲۰۱۸، او به‌عنوان یکی از صد چهره معنوی تاثیرگذار معاصر معرفی شد. مشهورترین کتاب او، کتاب چهار میثاق است که با نام چهار پیمان هم ترجمه شده است. او چندسال بعد، کتاب میثاق پنجم را در ادامه کتاب قبلی‌اش منتشر کرد.  

بخشی از کتاب چهار پیمان

آن گاه گفت: « هرچه هست زنده است و جان دارد. نور پیام آور حیات است و چون جان دارد، پس تمام اطلاعات را در خود دارد.»

سپس دریافت با اینکه از ستاره ها آفریده شده، از آنِ ستارگان نیست، بلکه میان آن ستارگان است. آن گاه ستارگان را " تونال " و نور میان آنها را " ناوال " نامید و خالق هماهنگی میان آن دو را " زندگی و نیت ".

فهمید که بدون زندگی امکان وجود تونال و ناوال وجود ندارد و زندگی نیروی مطلق و آفریننده ی همه چیز است.

آنچه در این لحظه می بینید و می شنوید، چیزی نیست جز رویا. شما در این لحظه و در عین بیداری، رویا می بینید.

عمده فعالیت ذهن، رویا بینی است. ذهن آدمی در تمام طول شبانه روز رویا می بیند. مغز بیدار باشد یا خواب، ذهن رویا می بیند. تنها فرقش این است که وقتی مغز بیدار است، آنچه در اطرافمان می گذرد و شاهدش هستیم، به طریق خطی درک می کنیم. حال آنکه هنگام خواب دیگر خبری از این چارچوب نیست و از همین رو، رویا دائما تغییر می کند و تغییر شکل می دهد.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۶۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان