دانلود کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

معرفی کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز، نوشته‌ی امیلی پست، صفر تا صد چیدن یک میز و آداب صحیح غذا خوردن را به ما آموزش می‌دهد. 

نسخه صوتی کتاب آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز با ترجمه‌ی مریم تقدیسی و صدای جذاب فرهاد اتقیایی در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

غذا خوردن یکی از کارهای اصلی است که همه‌ی ما در طول زندگی‌مان انجام می‌دهیم. غذا خوردن می‌تواند به یکی از تفریحات خوب ما بدل شود. همیشه در مهمانی‌ها زمان خوبی را به غذا خوردن اختصاص می‌دهیم. اما نکته‌ی مهمی که نباید فراموش کرد، آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز است. بله. غذا خوردن و چیدن میز آداب مخصوص خود را دارند. رفتارهایی که شایسته‌ی یک جمع بزرگ هستند و کاری می‌کنند که میز شام به خاطره‌ای خوب و زیبا مبدل شود. بسیاری از رفتارها مثل خوردن غذا با دست، ملچ مولوچ کردن یا با دهان باز غذا خوردن، حرف زدن با دهان پر از غذا و ... از جمله رفتارهایی هستند که نباید در حین غذا خوردن انجام دهیم. 

کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز برای تمام افرادی که دوست دارند برای حضور در جمع‌ها به خوبی آداب معاشرت را رعایت کنند، کتابی شنیدنی و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب صوتی آداب کلی غذا خوردن و چیدن میز

آداب جدید غذا خوردن آمیزه‌ای است از راحتی و زیبایی و ملاحظه. هرچه در استفاده از این ابزار خبره‌تر باشید، و آداب ابتدایی غذا خوردن و سرمیز نشستن را بدانید، احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کنید.

تجربه و تمرین باعث می‌شود به طور غریزی ابزار درست را برای این‌کار انتخاب کنید. و شعورتان هم به شما می‌گوید که برای خوردن صدف از چنگال شام و برای خوردن سوپ نباید از قاشق چایخوری استفاده کنید. اگر واقعا نمی‌دانید می‌توانید میزبان را چند دقیقه زیرنظر داشته باشید تا ببینید چه می‌کند. آداب صحیح غذا خوردن آدابی است که جلب توجه نمی‌کند و طبیعی انجام می‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان