دانلود کتاب صوتی نفوذ با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی نفوذ

کتابچه صوتی نفوذ نوشته رابرت بی سیالدینی با ترجمه زینب قدرتی‌نیا و صدای فرزانه فائزی منتشر شده است. این کتابچه خلاصه‌ای از کتاب نفوذ است که به روانشناسی متقاعدسازی دیگران پرداخته است.

درباره کتاب صوتی نفوذ

متقاعد کردن دیگران مرحله پس از تاثیرگذاری بر دیگران است. نویسنده در کتاب نفوذ استدلال می‌کند که تعداد انگشت‌شماری از اصول روان‌شناختی، رفتارهای اجتماعی انسان را راهنمایی می‌کنند و این اصول اساسی ما را ملزم می‌کند که به طور غیرارادی در موقعیت‌های خاص واکنش نشان دهیم. به این ترتیب، این اصول به سلاح‌های تاثیرگذاری تبدیل می‌شوند و به دیگران امکان می‌دهند که بتوانند مالکیت کسب‌و‌کار، رأی ما و خود ما را بدست آورند.

افراد به هدف تأثیرگذاری بر تصمیمات دیگران یا ترغیبشان به انجام عملی خاص از شش سلاح استفاده می‌کنند: کمیابی، تعهد و سازگاری، عمل متقابل، اثبات اجتماعی، علاقه، قدرت. این اصول روانشناختی، طیف وسیعی از رفتارها و واکنش‌های انسانی را به حرکت درمی‌آورند و برای درک آن‌ها باید دانست که چگونه می‌توان از آن‌ها برای تأثیرگذاری استفاده کرد. از آن‌جا که بسیاری از عملکردهای معمول افراد به توانایی‌شان در پاسخ‌گویی غیرارادی وابسته است، بایستی توجه زیادی را به تمایل ما برای رفتار غیرآگاهانه معطوف شود.

شنیدن کتابچه صوتی نفوذ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل نفوذ را ندارید، خواندن کتابچه نفوذ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد