دانلود کتاب صوتی مذاکره کننده‌ یک دقیقه‌ای با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مذاکره کننده‌ یک دقیقه‌ای اثر دان هاتسون

دانلود و خرید کتاب صوتی مذاکره کننده‌ یک دقیقه‌ای

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مذاکره کننده‌ یک دقیقه‌ای

در کتاب صوتی مذاکره‌کننده‌ی یک‌دقیقه‌ای اثر مشترک دان هاتسون و جُرج لوکاس یاد می‌گیرید که موفقیت بیشتری با صرف انرژی کمتر بدست آورید. در این کتاب صوتی ساده‌ترین راهکارها برای انجام بهتر معاملات را فرامی‌گیرید.

وقتی به مذاکره فکر می‌کنیم، ناخودآگاه برُد و باخت در ذهن ما تداعی می‌شود؛ بسیاری از مردم حتی از این هم فراتر می‌روند و مذاکره را این‌گونه تصور می‌کنند: «قبل از اینکه شکست بخوری، مخاطبت را شکست بده.».

 موضوع کتاب مذاکره‌کننده‌ی یک‌دقیقه‌ای اصلاً این نیست که چطور در مذاکره شکست بدهیم. یکی از پیام‌‌های اصلی این کتاب این است که می‌شود بدون قربانی کردن خود یا دیگران، در مذاکره پیروز شد. به‌جای اینکه سرِ یک ‌تکه نان با هم دعوا کنیم، می‌توانیم با استفاده از مهارت‌‌هایی که این کتاب به ما یاد می‌دهد نان بزرگتری درست کنیم.

شاید با خودتان فکر می‌کنید که نیازی به مهارت‌‌های مذاکره ندارید ، اما اگر در حال مذاکره با فردی سرسخت و یک‌دنده باشید که هیچ تمایلی به همکاری و مصالحه ندارد، آن‌وقت می‌شود این‌طور گفت که انگار روی رِیل قطار ایستاده‌اید و می‌خواهید با قطاری مذاکره کنید که باسرعت در حال عبور از مقابل شماست.

با شنیدن  این کتاب که کن بلانچارد معروف هم بر ان مقدمه‌ای نوشته است، یاد می‌گیرید که چطور می‌شود با آن قطارِ پرسرعت معامله کرد و به‌جای تصادف با آن قطار، سوارش شد؛ همچنین مذاکره‌کننده‌ی یک‌دقیقه‌ای، به ما در شناخت چهار استراتژی مذاکره کمک می‌کند: پرهیز، سازگاری، رقابت و همکاری.

کشفِ استراتژیِ مذاکراتیِ افراد به ما کمک می‌کند تا به نتایج دلخواه برسیم و در عین‌حال، روابطمان را بهبود بخشیم. بعد از آموختن این مهارت، به منافعی مادام‌العمر می‌رسید: قادر خواهید بود با دقتِ بیشتری به اطراف گوش بدهید ؛ در نتیجه می‌توانید متناسب با نتایج دلخواهتان، استراتژی مطلوب را پیدا کنید.

بنابراین، «مذاکره‌هراس» نباشید. داستان جذاب این کتاب را بشنوید و از تجربه‌ی دست‌یابی به موفقیت‌‌های بیشتر لذت ببرید.

 شنیدن کتاب مذاکره کننده‌ یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران و صاحبان کسب وکار مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

سونیکا
۱۴۰۰/۰۱/۲۴

یه داستان طولانی که 50درصدش یادگیری بود و زیادم بدرد بخور نبود

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان