دانلود و خرید کتاب روش های بازاریابی و ویزیتوری حرفه ای محمدرضا طائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های بازاریابی و ویزیتوری حرفه ای اثر محمدرضا طائی

کتاب روش های بازاریابی و ویزیتوری حرفه ای

معرفی کتاب روش های بازاریابی و ویزیتوری حرفه ای

کتاب روش های بازاریابی و ویزیتوری حرفه ای نوشتهٔ محمدرضا طائی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روش های بازاریابی و ویزیتوری حرفه ای

یکی از مشاغل پرمتقاضی شغل ویزیتوری است. اگر ویزیتورها بتوانند محصول را به خوبی به مشتری معرفی کنند، بازار فروش محصولات و خدمات شرکت‌ها و سازمان‌ها رونق پیدا می‌کند؛ اما اگر ویزیتورها نتوانند محصولات را به درستی معرفی کنند، مشتریان اطلاعات درست و دقیقی در مورد محصولات و خدمات دراختیار نخواهند داشت و برای خرید و تهیه‌ٔ محصولات رغبتی نشان نمی‌دهند. نقش ویزیتور به‌عنوان شخصی که محصول را به‌درستی معرفی و عرضه می‌کند، در تمامی شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است. بعضی از ویزیتورهای حرفه‌ای با توجه به تجربه و اطلاعات خوبی که دارند، صرفاً اقدام به یافتن مشتری‌های جدید می‌کنند و ویزیتورهای کم‌سابقه را مأمور دریافت سفارش می‌نمایند. این شغل اگر به شیوه‌ای درست و با علاقه دنبال گردد، می‌تواند درآمد خوبی برای شخص ویزیتور و افزایش فروش برای تولیدکننده محصولات داشته باشد.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب روش های بازاریابی و ویزیتوری حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ بازاریاب‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

علاءالدین
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

من هنوز کتاب رو نخوندم ولی از فهرستش معلومه یه کتاب عالی و کامل برای کساییه که تازه این کار رو شروع کردن .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان