دانلود کتاب صوتی پاریس پاریس با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاریس پاریس اثر سعید تشکری

دانلود و خرید کتاب صوتی پاریس پاریس

نویسنده:سعید تشکری
گوینده:حامد فعال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پاریس پاریس

کتاب صوتی پاریس پاریس، روایت جدیدی از وقایعی است که در ماه تیر سال ۱۳۱۴ در مسجد گوهرشاد مشهد رخ داد. سعید تشکری کتاب پاریس پاریس را نوشته و انتشارات کتاب نیستان نسخه صوتی آن را با صدای حامد فعال تولید و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی پاریس پاریس

کتاب صوتی پاریس پاریس، روایت جدیدی از وقایع تاریخی و تجمع در مسجد گوهرشاد به نشانه‌ی اعتراض به قانون تغییر لباس است. در تیرماه سال ۱۳۱۴، و در زمان حکومت پهلوی اول، مردم در مسجد گوهرشاد به نشانه‌ی اعتراض به قانون تغییر لباس و الزام پوشیدن کلاه شاپو تحصن کردند. اما این تجمع به درگیری مردم با نیروهای دولتی انجامید و در نهایت بیش از 1600 نفر کشته یا زخمی شدند. بسیاری از روحانیون مشهد دستگیر و بسیاری از پست‌های اداری نیز تغییر کردند. سعید تشکری در کتاب پاریس پاریس این واقعه را در قالب داستانی تاریخی با زبانی شیرین تعریف کرده است.

کتاب صوتی پاریس پاریس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به مطالعه رمان‌های تاریخی با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی علاقه‌مند هستید، کتاب پاریس پاریس می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای شما باشد.

درباره‌ی سعید تشکری

سعید تشکری درسال ۱۳۴۲ متولد شد. او نویسنده، کارگردان و رمان‌نویس ایرانی است. تشکری فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی، عضو کانون ملی منتقدان تئاتر، عضو بین‌المللی کانون جهانی تئاتر، مدرس ادبیات نمایشی و داستان نویسی و رمان‌نویس است که چاپ مقالات در مطبوعات در حوزه‌ی ادبیات و هنر  را نیز در کانامه‌ی خود دارد. چاپ آثار در حوزه‌ی رمان، ادبیات نمایشی و ساخت فیلم و نگارش سریالهای تلویزیونی نگارش نمایشنامه‌های رادیویی در اداره کل نمایش رادیو از فعالیت‌های دیگر او در زمینه ادبیات و تئاتر و سینما است.

جملاتی از کتاب صوتی پاریس پاریس

مشتلق! ملک خانم آمد. حشمت سرپا شد. چنان فرز و چابک که گویی دنیا را به او داده‌اند.

«پس ملک ما هم اومد» در آینه خودش را خیره نگاه کرد. شکمی برآمده و چشمانی پف کرده. از خودش بدش آمد. میلش کور شد. خدمی حال حشمت را نمی‌فهمید. «برو میام»

خدمی رفت. حشمت از پنج‌دری حیاط را نگاه کرد. ملک در اتومبیلی سفید و روباز نشسته بود. بد موهایش را روی صورتش ریخته بود. گویی غزال تمام بود. همچون مادرش ایلیاتی در وجودش بود. بلند بالا، پر و پیمان. سفت و محکم. «ای نازت رو بگردم دختر قوچانی» حشمت سر بر شیشه گذاشت و هرم نفی داغش، شیشه را مات و پربخار کرد. لب‌هایش می‌لرزید. یاد خاطره‌های پرملال باز حشمت را به مرگ غزال کشاند. غزال در حیاط بود و ملک تازه‌زا در همین اتاق شاه‌خواب. حالا فقط جایشان عوض شده بود...

نظرات کاربران

fahimi
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

کتاب عالیه اما گوینده خیلی خشک خونده

اندیشه
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

من تعریفش رو شنیدم ودوست دارم بخونم.نسخه متنی اش رو هم بذارید برای کسانی که صوتی دوست ندارن

کاربر ۴۲۰۸۴۲۷
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

پولی

ببخشید ولی اصلا لذت نبردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰

پولی و خشک و خالی

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان