دانلود کتاب صوتی If Dad Dies با صدای محمد تاج‌دین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی If Dad Dies اثر محمد تاج‌دین

دانلود و خرید کتاب صوتی If Dad Dies

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی If Dad Dies

If Dad Dies ترجمه انگلیسی کتاب اگر بابا بمیرد، نوشته محمدرضا سرشار (رضا رهگذر)، نویسنده معاصر ادبیات کودک و نوجوان است.

 درباره کتاب صوتی If Dad Dies (اگر بابا بمیرد)

محمدرضا سرشار در کتاب If Dad Dies (اگر بابا بمیرد) داستان پسرکی روستایی به نام اسماعیل را روایت می‌کند. در روزهای سخت زمستانی روستای «شکورکندی» پدر اسماعیل بیمار می‌شود. برف آنقدر سنگین است که هیچ کس نمی‌تواند به راحتی از روستا خارج یا به آن وارد شود اما اسماعیل که تنها امید خانواده برای نجات پدر است مجبور می‌شود برای تهیه نسخه‌ای که پزشک نوشته به شهر برود، اما هوا به شدت سرد و طوفانی است و برف شدیدی می‌بارد، راه‌ها بسته شده و صدای زوزه گرگ‌ها شنیده می‌شود.

هیچ وسیله‌ای برای رفتن به شهر نیست. اسماعیل با کمک دوستش برجعلی با گاری به سلامت به شهر می‌روند، اما هنگام بازگشت حوادث ناگواری برایشان اتفاق می‌افتد.

فیلم سینمایی «جاده‌های سرد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و بازی علی نصیریان در سال ۱۳۶۳ بر اساس این داستان ساخته شد. این فیلم موفق در جشنواره‌های گوناگون خارجی نیز به نمایش درآمد و توانست توانایی نویسندگی محمدرضا سرشار را به تصویر بکشد.

 شنیدن کتاب If Dad Dies (اگر بابا بمیرد) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی به ویژه زبان‌آموزان سطح پیشرفته و متوسط.

درباره محمدرضا سرشار

محمدرضا سرشار با نام هنری رضا رهگذر سال ۱۳۳۲ در کازرون متولد شد. پس از طی دوران سربازی، به صورت سرباز معلم، در سال ۱۳۵۴، با قبولی در رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران، به تهران آمد و از همان زمان تا کنون، ساکن این شهر است. نخستین آثار قلمی او در سال ۱۳۵۲، در یکی از مجلات هفتگی ادبی، و اولین کتابش در سال ۱۳۳۵به چاپ رسید. پس از انقلاب ۸۵ عنوان کتاب از او در قالب‌های مختلف نقد، پژوهش ادبی، داستان تالیف و ترجمه به چاپ رسید. و ۲۶جایزه در سطح کشوری را به خود اختصاص داده است.

محمدرضا سرشار در کارنامه‌ی هنری خود فعالیت‌هایی مانند سردبیری مجله رشد دانش آموز، عضویت هیأت داوران ششمین جشنواره تأتر فجر، مدرس ادبیات کودکان در دانشسرای تربیت معلم، استاد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، عضویت شورای داوران انتخاب کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت شورای نظارت بر کتاب‌های کودکان و نوجوانان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قصه‌گوی ظهر جمعه، دبیر چهارمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، سردبیر گاهنامه قلمرو تا شماره ۶، سردبیر نشریه تخصصی دو فصلنامه گویش ، سردبیر مجله سوره نوجوانان ، عضو شورای سردبیری مجله ادبیات داستانی، مسؤول شورای نقد وبررسی واحد رمان بنیاد جانبازان را دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد