دانلود کتاب صوتی If Dad dies... با صدای محمد تاج‌دین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی If Dad dies... اثر محمدرضا سرشار

دانلود و خرید کتاب صوتی If Dad dies...

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی If Dad dies...

کتاب صوتی If Dad dies...، که ترجمه‌ای است از کتاب اگر بابا بمیرد، اثر محمدرضا سرشار و ترجمه عزیز مهدی  داستان زندگی پسر نوجوانی به نام اسماعیل است که برای پیدا کردن داروهای پدرش باید به سختی خود را به شهر برساند. است. این کتاب را انتشارات سوره مهر با همکاری گروه آوانامه در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی If Dad dies...

جریان کتاب صوتی If Dad dies... از این قرار است. پسری به نام اسماعیل در دهکده‌ای بسیار سرد به نام شکورکندی زندگی می‌کند. اسماعیل تنها کسی است که در این روزهای سرد خانواده، خیالشان از وجود او راحت است. چون پدر بیمار شده و نسخه‌ی پزشک پر از داروهایی است که باید برای تهیه کردنشان به شهر برود. برف همه‌جا را گرفته. طوری که افراد حتی نمی‌توانند از روستا خارج شوند یا کسی از بیرون بیاید. اما بیماری کهنه‌ی پدر، تب و هذیان‌ها و سرفه‌های تمام نشدنی‌اش اسماعیل را وادار می‌کند به دنبال راهی برای رفتن به شهر باشد. او موفق می‌شود که یک گاری پیدا کند و همراه دوستش به شهر برود اما آنجا اتفاقات خوبی انتظارشان را نمی‌کشد...

مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۳ فیلمی با عنوان جاده‌های سرد با اقتباس از کتاب If Dad dies... ساخت و بازی علی نصیریان در فیلم و موفقیت و نمایش آن در جشنواره‌های خارجی، توانایی و هنر محمدرضا سرشار را نشان داد.

کتاب صوتی If Dad dies... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خواندن رمان علاقه دارید، کتاب If Dad dies... گزینه خوبی برای شما است. همچنین اگر دوست دارید که داستان‌ها را به زبان انگلیسی بشنوید و تجربه‌ای متفاوت داشته باشید، این کتاب را انتخاب کنید.

درباره‌ی محمدرضا سرشار

محمدرضا سرشار با نام هنری رضا رهگذر سال ۱۳۳۲ در کازرون متولد شد. پس از طی دوران سربازی، به صورت سرباز معلم، در سال ۱۳۵۴، با قبولی در رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران، به تهران آمد و از همان زمان تا کنون، ساکن این شهر است. نخستین آثار قلمی او در سال ۱۳۵۲، در یکی از مجلات هفتگی ادبی، و اولین کتابش در سال 1355 به چاپ رسید. پس از انقلاب ۸۵ عنوان کتاب از او در قالب‌های مختلف نقد، پژوهش ادبی، داستان تالیف و ترجمه به چاپ رسید. و ۲۶جایزه در سطح کشوری را به خود اختصاص داده است. محمدرضا سرشار در کارنامه‌ی هنری خود فعالیت‌هایی مانند سردبیری مجله رشد دانش آموز، عضویت هیأت داوران ششمین جشنواره تأتر فجر، مدرس ادبیات کودکان در دانشسرای تربیت معلم، استاد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، عضویت شورای داوران انتخاب کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت شورای نظارت بر کتاب های کودکان و نوجوانان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قصه گوی ظهر جمعه، دبیر چهارمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، سردبیر گاهنامه قلمرو تا شماره ۶، سردبیر نشریه تخصصی دو فصلنامه گویش ، سردبیر مجله سوره نوجوانان ، عضو شورای سردبیری مجله ادبیات داستانی، مسؤول شورای نقد وبررسی واحد رمان بنیاد جانبازان را دارد.

جملاتی از کتاب صوتی If Dad dies...

My name is Ismail. I’m 14 years old. I belong to small village named Shakur Kandi. It’s been a while since I have immigrated to the city, As our village school was just till the fifth class.

The story which I’m going to tell you today is my personal experience during last year’s winter. It was strange winter last year. It was continuously snowy for the past one week. Without even stopping for a second. We had not seen the sky even for a moment during that one week…



 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان