دانلود کتاب صوتی A Trip To The Prohibited Zone با صدای محمد تاج‌دین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی A Trip To The Prohibited Zone اثر هدایت‌الله بهبودی

دانلود و خرید کتاب صوتی A Trip To The Prohibited Zone

انتشارات:آوانامه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی A Trip To The Prohibited Zone

کتاب صوتی A Trip To The Prohibited Zone روایتی جدید از جنگ ایران و عراق و از نگاه یک سرباز عراقی است که بعد جدیدی به جنگ می‌دهد. کتاب A Trip To The Prohibited Zone را هدایت‌الله بهبودی نوشته است و عبدالباسط سعیدیان ترجمه کرده. انتشارات آوانامه نسخه صوتی این اثر را با صدای محمد تاج‌دین در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی A Trip To The Prohibited Zone

کتاب‌های بسیاری هستند که درباره‌ی جنگ نوشته شده‌اند. عموما این کتاب‌ها یا خاطرات رزمندگان و شهدا هستند یا در نکوهش جنگ و یا روایتگر زمانی از تاریخند که جنگ در آن اتفاق افتاده.  و همگی در تلاش هستند تا چهره‌ی کثیف جنگ را نشان بدهند. اما نباید فراموش کرد که جنگ برای هر دو طرف درگیر قضیه سخت و نابودگر است. هدایت‌الله بهبودی در کتاب A Trip To The Prohibited Zone از زاویه جدیدی به موضوع جنگ نگاه کرده است و موضوع اصلی و درونمایه‌ی کتابش را سرباز عراقی قرار داده است که از زبان او از جنگ حرف می‌زند.

کتاب صوتی A Trip To The Prohibited Zone را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خواندن داستان‌هایی متفاوت درباره‌ی جنگ و دفاع مقدس به زبان انگلیسی علاقه دارید، کتاب A Trip To The Prohibited Zone برایتان جذاب و شنیدنی است.

درباره‌ی هدایت‌الله بهبودی

هدایت‌الله بهبودی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۳۹ در تبریز به دنیا آمد و در سال ۱۳۴۳ همراه خانواده از تبریز راهی تهران شد. وی در سال ۱۳۷۱ در مقطع کارشناسی در رشته تاریخ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. با آغاز جنگ تحمیلی بهبودی در مقام خبرنگار به فعالیت پرداخت. فعالیت‌های او در زمینه خبرنگاری، سردبیری و کار در روزنامه و عموما با موضوعات جنگ و جبهه است. کتاب‌های بسیاری هم تالیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به سفر به قله‌ها، خرمشهر کو جهان آرا، خرمشهر خانه رو به آفتاب و سفر به حلبچه را نام برد. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۴۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان