دانلود کتاب صوتی Hand in Hand with rain + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی Hand in Hand with rain اثر هدایت‌الله بهبودی

دانلود و خرید کتاب صوتی Hand in Hand with rain

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی Hand in Hand with rain

هدایت الله بهبودی و مرتضی سرهنگی در کتاب پا به پای باران، گزارش‌هایی از ۸ سال جنگ تحمیلی ایران گردآوری و تالیف کرده‌اند. فایل صوتی انگلیسی کتاب پا به پای باران با عنوان Hand in Hand with rain در دسترس شما قرار دارد.


درباره کتاب Hand in Hand with rain

هدایت الله بهبودی و مرتضی سرهنگی نمای شهرهای خرمشهر و آبادان را پس از ۸ سال جنگ تحمیلی میان ایران و عراق در کتابی با عنوان پا به پای باران به تصویر می‌کشند. نسخه انگلیسی کتاب صوتی پا به پای باران با عنوان Hand in Hand with rain، در دسترس شما قرار دارد. این کتاب شامل ۲ گزارش است. در گزارش نخست که پا به پای باران نام دارد، روایتی از یک اسیر عراقی درباره غارت شهر پس از اشغال توسط عراقی‌ها، شعری در رثای دکتر چمران، شرح استقامت و پایداری بسیجیان و شرحی از وضعیت شهر آبادان آمده است. گزارش دوم این کتاب ده متری زنبق نام دارد؛ در این گزارش، با زنی که طی ۲۶ روز نخست جنگ در حملات تن به تن خرمشهر حضور داشته، مصاحبه می‌شود و به حکایت تصرف خرمشهر، حضور ستون پنجم و خلق عربی‌ها در شهر، بازگشت به خرمشهر پس از آزادی و جمع‌آوری استخوان‌های شهدا پرداخته می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی Hand in Hand with rain را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی Hand in Hand with rain زمینه خوبی برای آشنایی انگلیسی زبانان را با حماسه ۸ سال دفاع مقدس ایران فراهم می‌کند.

نظرات کاربران

09195575434
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

سلام. خداقوت. ممنون از معرفی کتاب ارزشمندتان. بنده از نزدیک خلوص و صفای اقای سرهنگی را ملاحظه کردم. آثار ایشان مثل اسم من پلاک است و... بسیار جذاب و خواندنی است. کاش توفیق ترجمه ی آثار ایشان به انگلیسی را

- بیشتر

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۵ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان