دانلود کتاب صوتی اشک آخر با صدای مهدی نمینی مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اشک آخر اثر سید هاشم حسینی

دانلود و خرید کتاب صوتی اشک آخر

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اشک آخر

کتاب صوتی اشک آخر، اثری از سید هاشم حسینی روایتی است بر مبنای جنگ ایران و عراق و در داستان به همان اندازه که به جنگ پرداخته شده است به انقلاب نیز پرداخته است. انتشارات سوره مهر نسخه صوتی این اثر را منتشر کرده است. 

دربارهی کتاب صوتی اشک آخر

اشک آخر، از سید هاشم حسینی، روایتی از زندگی اشکان است. جوانی که در جنگ مجروح و حالا بستری شده و دوستش، عبدی باید این خبر را به خانواده‌ی آن‌ها بدهد. خانواده‌ی اشکان از دوستانش هستند. اما رازی درباره‌ی زندگی اشکان وجود دارد. پدر او، به علت مخالفت با شاه، در زندان و زیر شکنجه کشته شده و اشکان حالا فرزندخوانده‌ی خانواده‌ای وابسته به ساواک است. عبدی و اشکان پنج سال است که همدیگر را می‌شناسند. اصلا اشکان به خاطر تشویق‌ها و و تحت تاثیر عبدی است که به جبهه می‌رود و داستان رشادت و دلاوری را، نسل به نسل، منتقل می‌کند. همان‌طور که از پدرش به او رسیده است.

سید هاشم حسینی رمان اشک آخر را در نه فصل نوشته است. هرچند داستان، بر خلاف نامی که دارد، اصلا داستانی نیست که با اشک و آه همراه باشد. 

کتاب صوتی اشک آخر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی اشک آخر، برای دوست‌داران داستان و رمان از نویسندگان ایرانی و علاقه مندان به مطالعه داستان‌هایی با موضوعات دفاع مقدس و جنگ جالب و خواندنی است.

درباره‌ی سید هاشم حسینی

سید هاشم حسینی متولد 1350 در تهران است و در حال حاضر در  کرج ساکن است. . سه رمان او در جشنواره داستان انقلاب جایزه کسب کرده‌اند. از میان کتاب‌های دیگر سید هاشم حسینی می‌توان به زخم و افغان، دختر کوهستان (رمان)، گربه پایتخت، بود و نابود، قسمت دوم، گل سنگ و من و رضا و آیدین اشاره کرد.

جملاتی از کتاب صوتی اشک آخر

عاقبت، موجود نامرئی بد پیله را میان دم گرم و آه سردش حبس می‌کند. درد را که به پایش تحویل می‌دهد، سر به زیر می‌گیرد و می‌گوید: این پا هم برای من پا بشو نیست. پای مصنوعی‌اش را می‌گوید. پای راست یعنی یک وزنه‌ی بی‌زبان و بی‌شعور. یک برده‌ی مطیع. دلش به حال پای مصنوعی می‌سوزد. اولین روز است که با پای مصنوعی به قرارگاه می‌رود. همیشه با اولین روز مشکل داشته است. اولین روز تولد. اولین روز مدرسه. اولین روز سربازی. اولین روز معلمی. اولین روز جبهه...

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۳۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۳۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۳۰%
تومان