دانلود کتاب صوتی سوران سرد با صدای مهدی نمینی مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوران سرد اثر جواد افهمی

دانلود و خرید کتاب صوتی سوران سرد

نویسنده:جواد افهمی
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سوران سرد

کتاب گویای «سوران سرد» جواد افهمی داستانی درباره جنگ ایران و عراق است و در کنار آن به دو جنگ دیگر هم می‌پردازد. جنگ انسان با طبیعت و جنگ انسان با نفس خود. این رمان روایتگر حال و روز سربازانی در ارتفاعات سربه‌فلک کشیده کردستان در منطقه‌ی غرب کشور است که در دو پایگاهِ در خطرِ سقوط، خدمت می‌کنند. یکی از دو پایگاه سقوط می‌کند و در دیگری هم جاسوس گروهک کومله پیدا می‌شود. پس از بیست سال یکی از سربازان این پایگاه وارد منطقه می‌شود و خاطراتی از روزهای سرد و سخت جنگ برایش تداعی می‌شود. افهمی در این رمان سختی جنگ را با سرمای استخوان‌سوز منطقه سوران با چیره‌دستی تمام درآمیخته است طوری که خواننده این سرمار را با گوشت و پوست خود احساس می‌کند. «سوران سرد» رمانی در ستایش ایمان و اراده است. اراده سربازانی که در برابر این همه خشونت و بی‌رحمی کمر خم نمی‌کنند و به نفسانیات خود لگام می‌زنند. جواد افهمی، نویسنده بجنوردی متولد ۱۳۴۳ است که با همین رمان بر سر زبان‌ها افتاد. او با رمان «ستاره‌های دب اصغر» کاندیدای جایزه جلال آل ‌احمد شد و رمان «خورشید بر شانه‌ راستشان می‌تابید» او برگزیده دومین دوره جایزه ادبی «هفت اقلیم» شد.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

این کتاب را در زندان خواندم ، اخلاقم را عوض کرد ، موج زندگی ام را تغییر داد ، از نویسنده و گردآورنده اش و عوامل طاقچه از صمیم قلب سپاسگزارم .

mahbod
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

یک شاهکارِ ماندگار.. پر از لحظاتِ هیجان انگیز و عاشقانه و عبرت آموز.. خوانش عالی.. موسیقی بی‌نظیر.. پیشنهاد میدم حتماً گوش کنید. ارزش وقت گذاشتن رو داره.. 💖

حسنی سزنقی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

من همه‌جاوهمه اقوام‌کشورم رو دوست به‌خصوص‌غرب‌وکردهارو‌بااین‌رمان‌غرب‌کشور‌از‌لحاظ‌جغرافیا ومردمان برا‌م بیشترملموس بود

زمان

۱۹ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۹ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۹۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان