دانلود و خرید کتاب اسرار جهان هستی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اسرار جهان هستی

کتاب «اسرار جهان هستی» نوشتۀ مریم همدانی، عاطفه صادق نژاد، مریم اعیان، مریم کوثری، مرضیه هاتف یگانه، سکینه جاهد، معصومه آقایی، فاطمه باران اولادی، هدا رحمن، منیر سادات موسویان، فاطمه احمدی و زهرا دهقانی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اسرار جهان هستی

قوانین جهان هستی، مجموعه‌ای از کشف و شهود اساتید آگاهی است. این قوانین برگرفته از الهامات الهی کسانی است که به‌منظور رشد خودشناسی و بر اساس آخرین اطلاعات علمی ناسا بروز رسانی شده است. تمامی افراد ناچار هستند این قوانین را به کار ببندند و سرلوحۀ زندگی قرار دهند در غیر این صورت محکوم به تجربۀ رنج در این سیاره خواهند بود و زندگی‌شان در یک‌چرخه درس‌های تکراری قرار می‌گیرد.

آگاهی از قوانین جهان هستی باعث می‌شود افراد تمام لحظات خوب و بد را آگاهانه درک کرده و از این طریق باانرژی سیال زمین همسو شوند. مطالب کتاب اسرار جهان هستی، مخاطبانش را با موضوع پاک‌سازی ذهن و خودشناسی آشنا می‌کند؛ اینکه چطور به خود برتر وصل شوند و یک زندگی جدید در زمین را تجربه کرده و از همه نعمت‌های خداوند به‌درستی استفاده کنند.

کتاب اسرار جهان هستی با ارائۀ ۲۶۹ قانون زندگی، به خوانندگان کمک می‌کند تا اکسیر تکامل انسان‌های آگاه و مستعد بیداری را پیدا کنند. این اثر همانند چراغ راه کسانی است که در پی حقیقت وجود، خواهان دریافت نعمت‌های پایان‌ناپذیر الهی در زمان زندگی بر روی این سیاره هستند. کتاب اسرار جهان هستی، مجموعه‌ای از نکات و آموزش‌های خودشناسی را در برمی‌گیرد که به زبان ساده و روان بیان شده و خوانندگان را به تفکر وادار می‌کند چرا که آگاهی، نخستین گام برای فراهم‌آوردن زمینهٔ دگرگونی‌هایی است همه که آرزو دارند در خود به وجود آورند.

خواندن کتاب اسرار جهان هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران هستی‌شناسی و علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار جهان هستی

«روزهایی که روی خودکار می‌کنید آن‌قدر انرژی بالایی خواهید داشت که شنیدن خبرهاي منفی روی شما تأثیری ندارد، زیرا انرژی فراوان حال شما را خوب نگه داشته است. وقتی به خانه برمی‌گردید دوباره مدیتیشن می‌کنید، غذاهاي سالم می‌خورید و جملات مثبت را تکرار می‌کنید. مواردي است که می‌توانید مدتی انجام داده و تا آخر عمر از مواهب آن بهره‌مند شوید. اگر برای شما همچنین است انجام دهید و اگر نیست هر کار دیگری که دوست دارید انجام دهید. کسانی هستند که در این زمان‌حساس بیدار شده و زیبایی حقیقی را همین‌جا تجربه می‌کنند و پس از ترک این سیاره، جاهای دیگر جهان هستی را می‌بینند. قرار نیست با یک اتفاق مثل دیدن ماه کامل یا خورشیدگرفتگی همگی بیدار شوید نه اصلاً این‌طور نیست. همه چیز از درون شروع می‌شود. اگر حال خوبی داشته باشید و انرژی خود را جمع کنید، اتفاقات خوبی از بیرون برای شما رقم می‌خورد و از سطحی که هستید بالاتر می‌روید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان