دانلود کتاب صوتی گریز دلپذیر با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گریز دلپذیر اثر آنا گاوالدا

دانلود و خرید کتاب صوتی گریز دلپذیر

نویسنده:آنا گاوالدا
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گریز دلپذیر

کتاب گویای «گریز دلپذیر» نوشته آنا گاوالدا، نویسنده موفق معاصر فرانسوی است. این کتاب در مدت کمی پرفروش‌ترین رمان اروپا شد و به بیش از ۲۶ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. «گریز دلپذیر» رمانی دل‌انگیز است که داستان چهار خواهر و برادر را بیان می‌کند که پس از عبور از سال‌های کودکی و همبستگی‌شان، بار دیگر به بهانه‌ای دور یکدیگر جمع می‌شوند و ناخواسته، به دور از دغدغه‌های بزرگسالی، کودکی‌شان را از نو تجربه می‌کنند. سایمون، گرانس و لوفا، برای دیدن برادرشان وینسنت، که به عنوان راهنمای تور، در خارج از شهر کار می‌کند، با یکدیگر به سفر می‌روند. چهار خواهر و برادر بار دیگر در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و همه پیمان‌ها و خواسته‌ها، شادی‌ها و لذت‌های کودکی‌شان را یادآوری می‌کنند و برای مدت کوتاهی از روزمرگی بزرگسالی‌شان دور می‌شوند. در بخشی از کتاب می‌شنوید: «همین که همه رفتند، مردک عقب مانده که از شر همه راحت شده بود، در بین دود سیگارش ناپدید شد. کم‌کم داشتیم از خودمان می‌پرسیدیم بارونِ عزیزمان کی لطف می‌کند خودش را نشان دهد... سرم را تکان می‌دادم و مدام می‌گفتم: «نیشگون‌ام بگیرید... باورتان می‌شود؟... این دیگر چه کوفتی بود...» سیمون جذب سازوکار پل متحرک شده بود و لولا با گل‌های سرخ ور می‌رفت. بالاخره وینسنت لبخندزنان ظاهر شد. یک شلوار جین رنگ و رو رفته پوشیده بود و یک تی‌شرت. «هی! شما این‌جا چه غلطی می‌کنید؟» «دلمان برای‌ات تنگ شده بود...» «واقعاً؟ چقدر عالی.» «اوضاع چطور است؟» «عالی‌ست. مگر قرار نبود عروسی هوبرت باشید؟» «آره اما راه‌مان را گم کردیم.» «آهان... چه‌باحال.» او همین‌طوری بود. آرام، مهربان. ماجرای دیدن ما را زیاد بزرگ نکرد اما هم‌زمان از دیدن ما خیلی خوشحال بود. دلقک دیوانه‌ی ما، یک مریخی تمام عیار، برادر کوچک‌مان، وینسنت خودمان. جالب بود. دست‌هایش را به دوطرف باز کرد و گفت: «نظرتان درباره‌ی کمپ خوشگل من چیست؟» «آره، چرا همه را این‌طوری سر کار گذاشتی؟» گاوالدا در «گریز دلپذیر» درهای ورود به دوران کودکی و نوجوانی را به روی ما بازمی‌کند تا با ورود دوباره به آن دوران، اشک‌ها و لبخندهای صادقانه و بی‌آلایش را دوباره تجربه کنیم این اثر زیبا را با صدای مریم پاک ذات می‌شنوید.
معرفی نویسنده
عکس آنا گاوالدا
آنا گاوالدا

آنا گاوالدا نویسنده معاصر ادبیات فرانسه است؛ نویسنده داستان‌های کوتاه و رمان‌هایی عاشقانه. او در ۱۹۷۰ در غرب پاریس متولد شد. پدربزرگش جواهرساز بود و در سن پترزبورگ زندگی می‌کرد. زمانی که کارش را از دست داد از کشور خارج شد و همین شد که نسل‌های بعدی خانواده گاوالدا در فرانسه زندگی کردند. سال‌های زیاد زندگی در فرانسه آن‌ها را از ریشه روسی خود دور نکرد.

نظرات کاربران

Hedy-lamarr
۱۳۹۸/۰۳/۲۸

داستاناش عالیه.مخصوصا در حال و هوای سن ژرمن😂

Sanaz Ghafari
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

یه کتاب کوتاه، ساده و دلنشین از کتاب هایی که توی همین سادگی باید دنبال معنا بگردی

Mahbubeh Parhizkar
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

اسم کتاب واقعا مناسبه. گریز دلپذیر. روایتی زیبا از دو روز گریز دلپذیر چهار خواهر و برادر از روزمرگی و بزرگسالی و چقدر صدای رویاگونه و ارامبخش خانوم پاک ذات با حال و هوای کتاب جوره من که لذت بردم

کاربر ۱۸۸۱۱۱۵
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

این کتاب عالیه. احساس میکنی با شخصیت های داستان همراه شده ای و باهاشون زندگی میکنی. حتما حتما دانلود کنید

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان