دانلود کتاب صوتی فراسوی خواب با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراسوی خواب اثر ویلم فردریک هرمانس

دانلود و خرید کتاب صوتی فراسوی خواب

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فراسوی خواب

کتاب گویای «فراسوی خواب» اثر ویلم فردریک هرمانس است که آن را در سال ۱۹۶۶ نوشت. بسیاری از منتقدان و صاحب‌نظران ادبیات، این کتاب را شاهکار ادبیات هلند در نیمه دوم قرن بیستم می‌دانند. هرمانس در این کتاب با استفاده از دیدگاه‌های روان‌شناسانه و علمی، سرگذشت یک دانشجوی رشته زمین‌شناسی را تعریف می‌کند که با دریافت بورس تحصیلی برای انجام پایان‌نامه خود به خطرناک‌ترین کوه نروژ می‌رود. در آنجا اتفاقاتی عجیب برایش می‌افتد که شالوده داستان بر مبنای آن بنا شده است. هرمانس در کتاب «فراسوی خواب» به دغدغه همیشگی خود، تنهایی اجتناب‌ناپذیر انسان در فراسوی زمان می‌پردازد: پروفسور توضیح می‌دهد، برای دمیدن در فلوت، جریان هوایی با سرعت صد و بیست و پنج کیلومتر در ساعت لازم است. چه گفت؟ صد و بیست و پنج کیلومتر بر ساعت؟ این سرعت طوفان است. جوان محقق خوش‌آتیه‌ای که من باشم این جور چیزها را از بر است. باید هوا را با سرعت صد و بیست و پنج کیلومتر در فلوت بدمی تا صدایی از آن خارج کنی. من تا به حال متوجه آن نشده بودم، در حالی که از هفت تا چهارده سالگی انواع فلوت‌ها را نواخته‌ام...» هرمانس از برجسته‌ترین نویسندگان هلند است که داستان های کوتاه و بلند، نمایش نامه ها و مقالات فلسفی زیادی از او برجای مانده است. نثر او بسیار ساده است و دلیل شهرتش هم بیشتر به همین خاطر است.

نظرات کاربران

کاربر 7073932
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

اصلا غصه خاص و جذابی نداره، فقط چیزایی که توی ذهن شخصیت اصلی میگذره، مطرح میشه.

بهار
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

به نظرم فقط ترجمه خوبی داشت و گویندگی بسیار حرفه‌ای و هدف این داستان برام مشخص نشد.

Mehrab
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

خیلی کوتاه بخواهم بگویم تا آخر کتاب هم نفهمیدم هدف از نوشتن، ترجمه، انتشار و خواندن این کتاب چه بود. اصلا چرا باید چنین متنی نوشته شود و کجای جهان ادبیات ایستاده است.

سین هفتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

داستان سفر اکتشافی-تحقیقی مردی جوان به قطب شمال در تابستان، وقتی که خورشید غروب نمی‌کند، روبرو شدن با گره‌های ذهنی، عاطفی و فلسفی و در نهایت برگشتن؛ زنده برگشتن.

زمان

۱۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۶۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۶۶۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان