دانلود کتاب صوتی چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد؟ با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد؟ اثر مهدی  رضایی

دانلود و خرید کتاب صوتی چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد؟

نویسنده:مهدی رضایی
گوینده:رضا عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد؟

«همه‌ی آدم‌ها دیوانه‌اند. فقط نوع دیوانگی آن‌ها فرق می‌کند. شاید همین حرفم کافی است که دیگران بفهمند که خودم چقدر دیوانه‌ام. هر چند که دیگران همیشه می‌ترسند که نکند بهشان بگویند دیوانه اما من ترسی ندارم. حتا از دیوانگی خودم لذت هم می‌برم. اگر لازم باشد روی کاغذ می‌نویسم و پایش را امضا هم می‌کنم.» «چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد» نمایشی صوتی براساس رمان مهدی رضایی و با بازی علی زرینی، بهرام ابراهیمی، راضیه هاشمی و عمار تفتی است. سرپرستی گویندگان را نیز رضا عمرانی بر عهده دارد. در این اثر ما با معلمی معترض و گاهی پرخاشگر طرفیم که با بهانه و بی‌بهانه ملت را به باد فحش و دشنام می‌گیرد و ادمی معترض با رفتاری بیمارگونه است. آرمان پاکروان(راوی داستان) معلم جوانی است که ادبیات درس می‌دهد و همسرش هم در یک مجله خانوادگی مشغول به کار است. آنها در آپارتمانی زندگی می‌کنند که یک پیرمرد وبلاگ‌نویس هم همسایه آنها است. همسایه‌ای که گاه آرمان را گیر می‌آورد تا مطالب وبلاگ را برایش بخواند. راوی که دچار توهم است و خود را دیوانه می‌پندارد، دیالوگ‌هایی با یک موجود ذهنی به نام نسترن دارد و علاوه بر این‌ها یک مزاحم تلفنی هم هست که همزمان به زن و مرد درباره خیانت طرف مقابلشان هشدارهایی می‌دهد. این وقایع همزمان با چند اتفاق دیگر در این داستان پیش می‌روند. این اثر وحدت موضوعی ندارد و چند موضوع در کنار یکدیگر در داستان آن، به‌صورت یک درام اجتماعی پیش می‌روند. فضای «چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد» شهری است و به نوعی متاثر از اتفاقاتی است که در ایران و جوامع دیگر جهان اتفاق افتاده و می‌افتد و هدفش تلنگر زدن به بی‌تفاوتی انسان‌های امروزی نسبت به وقایع پیرامونشان است.
مصطفی مصطفوی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

روایت صوتی از گروه ماه آوا بسیار جذاب بود.بخصوص اقای عمرانی وخانم هاشمی که واقعااستادانه وهنرمندانه اجرا کردندکه ارزش چندبارشنیدن رادارد🙏🙏 در خود داستان هم نکات قابل تعملی وجود داردهرچند انتهای آن باز است.

me
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

پایان باز ندوست البته شاید اگه دقت کنیم اصولا اینجور کتابها مشخص هست که سروته ندارن.

♡الحمدالله :)
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

فقط نمونش رو گوش کردم دیدم خود آدم رو دیونه 😑😐 ولی دیگه وقتی قطعش کردم و ادامشرو نمیخواستم بشنوم که راحت فحش زشتی داد🙂💔

faezeh
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

من این کتاب رو ازین جا نشنیدم پادکستش رو شنیدم و اونجا بیشتر لذت بردم با اینکه اینقدر افکتای صوتی جذاب اینجا رو نداشت در کل میتونم جفتش رو توصیه کنم چون کتاب جذاب و بسیار اجتماعیه :)

کاربر 4620016
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

کتاب را نخوانده ام ولی از خلاصه ای نوشته شده تا حدودی موضوع را متوجه شدم فقط یک نقد داشتم که چرا شخصیت داستان را یک معلم است چرا که در هر جامعه ای معلمین از پاک ترین و سالم

- بیشتر
baran 8913
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

کتاب الکتریکی پول نمیخواد .

کاربر 2065828
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

چرا پول پییخواد

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان