دانلود کتاب صوتی رنگ عدالت با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی رنگ عدالت

دانلود و خرید کتاب صوتی رنگ عدالت

نویسنده:هارلن کوبن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رنگ عدالت

کتاب صوتی رنگ عدالت نوشتهٔ هارلن کوبن و ترجمهٔ محدثه احمدی است. سلمان ظاهری گویندگی این رمان جنایی و صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رنگ عدالت

کتاب صوتی رنگ عدالت برابر با یک رمان معاصر است که نخستین‌بار در سال ۲۰۲۱ میلادی انتشار یافت. داستان چیست؟ مأموران FBI از «وین هورن لاکوود» می‌خواهند همراه با آن‌ها به «برسفورد»، یکی از معروف‌ترین ساختمان‌ها در منهتن برود؛ چون جسد مردی ناشناس که یا بر اثر خفگی یا بریدن گلو جانش را از دست داده، در یکی از اتاق‌های برج پیدا شده است. «وین» به مأموران می‌گوید که قربانی را نمی‌شناسد، اما در آن اتاق شلوغْ یک نقاشی از «ورمیر» به چشم می‌خورد که ۲۰ سال پیش از خانوادهٔ «لاکوود» ربوده شد و همین‌طور چمدانی با حروف ابتدایی نام «وین». معما زمانی شکل پیچیده‌تری به خود می‌گیرد که هویت جسد مشخص می‌شود. او رهبر گروهی رادیکال بوده که مسئول مرگ هفت نفر در نظر گرفته می‌شود. با این وضعیت همراه می‌شوید؟

شنیدن کتاب صوتی رنگ عدالت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر جهان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هارلن کوبن

هارلن کوبن نویسنده‌ای آمریکایی است که در نیوجرسی متولد شده و با رمان‌های معمایی و جنایی‌اش شناخته می‌شود. او نویسندگی را اوایل دههٔ ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرد و پس از نوشتن چندین رمان و مجموعه مشهور شد و جوایز بسیاری را به قفسهٔ افتخاراتش اضافه کرد. او با نوشتن دو رمان با نام‌های «به هیچ‌کس نگو» و «جنگل» به اوج شهرت رسید. این نویسنده علاوه‌بر دو رمان مشهورترش، نویسندهٔ آثاری همچون «یک‌بار فریبم بده»، «غریبه»، «شش سال»، «مخمصه»، «رها نکن»، «فرار کن»، «رفتن برای همیشه»، «رنگ عدالت»، «هم‌خون»، «فقط یک نگاه» و «آخرین شانس» است. هارلن کوبن از سال ۱۹۹۵ نوشتن رمان‌های دنباله‌داری را با شخصیت اصلی «مایرون بولیتار» آغاز کرده است. چندین رمان از این مجموعه منتشر شده است. کوبن دستی در فیلم‌نامه‌نویسی دارد و بسیاری از رمان‌های خود را تبدیل به فیلم‌نامه‌هایی برای چند سریال تلویزیونی کرده و چند فیلم‌نامهٔ اوریجینال هم نوشته است که «غریبه»، «امن»، «نزدیک بمان»، «جنگل»، «محکم نگه دار» و «پنج» معروف‌ترین آن‌ها است. هارلن کوبن از قِبَل رمان‌ها و فیلم‌نامه‌هایش جوایز بسیاری دریافت کرده که جوایز «ادگار»، «شِیمس» و «آنتونی» تنها برخی از افتخارات پرشمار او است.

بخشی از کتاب صوتی رنگ عدالت

«به بن‌بست می‌خوریم. یانگ و لوپز می‌خواهند بدون هیچ حرفی مرا به جایی ببرند. سیدی قبول نمی‌کند. نهایتاً دخالت می‌کنم و به نیمچه توافقی می‌رسیم. با آن‌ها می‌روم اما بدون حضور وکیلم نباید هیچ سوالی بکنند. سیدی ۳۰ سال بیشتر ندارد اما خیلی عاقل است. از این وضعیت خوشش نمی‌آید. مرا به گوشه‌ای می‌کشاند و می‌گوید: «درهرحال سین‌جیمت می‌کنن.»

- می‌دونم، اولین باری نیست که با پلیس روبه‌رو می‌شم.

دومین یا سومین بار هم نیست، ولی نیازی نیست که سیدی خبردار شود. بنا به سه دلیل، نمی‌خواهم بیشتر وقت تلف کنم یا پیش وکیلم بمانم. اولاً سیدی باید به دادگاه برود و من نمی‌خواهم وقتش را بگیرم. دوماً اگر قضیه با تدی بیگ‌تی لاینز ارتباط داشته باشد ترجیح می‌دهم سیدی مستقیماً خبردار نشود. سوماً، قضیه‌ی قتل کنجکاوم کرده و اعتمادبه‌نفسم بالا رفته است.»

کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۳/۰۷/۲۰

بهترین کتاب هارلن عزیز ممنون گوینده و مترجم عزیز

رهگذر
۱۴۰۳/۰۷/۲۴

گویندگی عالی، متن جذاب و پرکشش، البته با کمی اغراق در شخصیت ضد قهرمان.

زمان

۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۹۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۹۸۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
تومان