دانلود کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد با صدای غزاله پورمحمد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد اثر کول کازدین

دانلود و خرید کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد

معرفی کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد

کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد نوشتهٔ کول کازدین و ترجمهٔ فاطمه پورجمالی است. غزاله پورمحمد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب زنان، غذا و بحران اضطراب.

درباره کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد

کول کازدین در کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد به سراغ یک بیماری ذهنی به نام «اختلال غذا خوردن» رفته است؛ اختلالی که بعد از اعتیاد، دومین رتبه در نرخ مرگ‌ومیر را دارد و البته در جامه‌ٔ فریبنده‌ٔ زیبایی و سلامتی خود را پنهان کرده است. طبق گفتهٔ نویسنده اختلال غذا خوردن بیش از همه در زنان بروز پیدا می‌کند و موجب مرگ خاموش برای جسم و روان آنان می‌شود. کول کازدین که نویسنده و خبرنگار برنده‌ٔ جایزه‌ٔ «امی» است، در این اثر با تکیه بر آمار و ارقامی از جنس تحقیق و گزارش‌گیری نشان داده که واقعیت زیبایی و تناسب اندام با آنچه در رسانه‌ها می‌بینید فاصلهٔ بسیاری دارد. او در این اثر صوتی بیان کرده است که این استانداردهای زیبایی که با تمام قوا توسط رسانه‌ها تبلیغ می‌شوند و در طول این سال‌ها به یک ارزش اجتماعی بدل شده‌اند، سالانه جان میلیون‌ها زن را می‌‌گیرند. شاید در ابتدا این اتفاق باورپذیر نباشد، اما تشویق به رژیم و کم غذا خوردن، نوعی استرس و وسواس را در ذهن افراد به‌ وجود می‌آورد که رابطه‌ٔ فرد با غذا را دچار امشکل می‌کند. در چنین وضعیتی، افرادِ مبتلا به این اختلال، یا با غذا خوردن دچار احساس شرم و گناه می‌شوند، یا با کم غذا خوردن بدنشان را از دریافت مواد غذایی ضروری برای ادامه‌ی حیات محروم می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند با واقعیت پشت‌پردهٔ رژیم‌های لاغری و استانداردهای زیبایی آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آنچه ما را آزار می‌ دهد

«ناباروری موضوعی نیست که بتوانیم آن را پشت سر بگذاریم. (میشل اوباما)

در یک راهروی خلوت روی برانکارد افتاده بودم و به چراغ‌های سفید بیمارستان خیره شده بودم. در آن لحظه تصمیم گرفتم که نمی‌خواهم به این شیوه باردار شوم. فکر می‌کردم اگر بلند شوم و بروم، آیا کسی متوجه حضورم می‌شود؟ در انتظار انجام آزمایش هیستروسالپنگوگرافی بودم، یک آزمایش برای بررسی اینکه آیا لوله‌های رحم من مسدود هستند یا خیر. من قطعاً می‌دانستم که مسدود نیستند، چرا که هفته‌ی پیش به دکتر زنان توضیح داده بودم، زمانی که او این آزمایش را پیشنهاد کرد. من هیچ‌کدام از نشانه‌های مسدود شدن لوله‌های رحم مانند درد لگن یا قاعدگی‌های سنگین را تجربه نکرده بودم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۹۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۹۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان