دانلود کتاب صوتی همدلی با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همدلی  اثر هاروارد بیزینس ریویو

دانلود و خرید کتاب صوتی همدلی

گوینده:نسترن حسنی
انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی همدلی

کتاب صوتی همدلی نوشتهٔ هاروارد بیزینس ریویو و ترجمهٔ فرخ بافنده است. نسترن حسنی گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را انجام داده و پندار تابان آن را منتشر کرده است؛ کتابی از مجموعهٔ «مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد».

درباره کتاب صوتی همدلی

کتاب صوتی همدلی دربردارندهٔ ده فصل است که هر فصل به یک مقاله از نویسندگان برتر حوزهٔ روان‌شناسی اختصاص دارد. نویسندگانی همچون «دنیل گلمن» و «آنی مک کی» و «آدام وایتز». شنیدن این اثر به شما کمک می‌کند که بفهمید همدلی چیست، چرا مهم است، چطور بر موانعی غلبه کنید که از همدلی شما نسبت به دیگران می‌کاهد و بفهمید که چه زمانی دارید بیش‌از حد همدلی می‌کنید. همدلی را عامل مهمی در ساختن رابطه‌های خوب و حتی توسعه‌ٔ بهتر محصول می‌دانند. شاید گفتن این حرف آسان باشد که «خودت را جای دیگری بگذار»، اما واقعیت این است که درک انگیزه‌ها و احساس‌های دیگران اغلب سخت‌تر از آنچه است که تصورش را می‌کنیم.

شنیدن کتاب صوتی همدلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند کیفیت روابط خود را با اطرافیان خود بهبود ببخشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی همدلی

«سه‌گانهٔ همدلی

همدلی از نظر ما معمولاً یک تک خصیصه است. ولی وقتی به‌دقت نقطه‌ای را نگاه می‌کنیم که رهبران، هنگام اِبراز همدلی، تمرکز خود را بر آن معطوف می‌کنند، متوجه سه نوعِ متمایز همدلی می‌شویم، که همگی‌شان برای کارآمدیِ رهبری مهم‌اند.

همدلی شناختی: توانایی درک کردنِ دیدگاه فرد دیگر

همدلی احساسی: توانایی احساس کردنِ آنچه فرد دیگری احساس می‌کند

نگرانی همدلانه: توانایی فهمیدنِ نیاز فرد دیگر، یا خواستهٔ او از شما.

همدلی شناختی رهبران را قادر می‌سازد منظور خود را به شیوه‌های قابل‌فهمی بیان کنند ـ که البته مهارتی ضروری برای گرفتنِ بهترین عملکرد از کارکنان زیردست است. برخلاف تصور، برای این نوع همدلی،‌ رهبران باید به احساس‌های دیگران فکر کنند،‌ نه اینکه این احساس‌ها را مستقیماً در وجود خود تجربه کنند.

منبع تغذیه‌کنندهٔ همدلی شناختی، یک ذاتِ کنجکاو است. یکی از مدیران موفقی که صاحب این ویژگی است در این باره می‌گوید: "من همیشه فقط خواسته‌ام همه چیز را بفهمم، هر کسی را که دور و برش بوده‌ام درک کنم ـ بفهمم چرا به فکر انجام کاری که کرده‌اند افتاده‌اند، چرا آن کار را انجام داده‌اند، چه روشی برای آن‌ها جواب داده، و چه روشی جواب نداده است". البته همدلی شناختی، زاییدهٔ خویشتن‌آگاهی هم هست. مدارهای اجرایی مغز که به ما مجال می‌دهند به افکار خودمان فکر کنیم و احساس‌هایی را که از آن‌ها جاری می‌شود کنترل کنیم، موقع معطوف کردن آگاهانهٔ توجه‌مان به سمت آدم‌های دیگر، به ما اجازه می‌دهند همین فرایند فکری را در مورد ذهن‌های آن‌ها هم اِعمال کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان