دانلود کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن با صدای کمیل سلیمان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن اثر اریک مایرز

دانلود و خرید کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

معرفی کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن نوشتهٔ اریک مایرز و ترجمهٔ عطیه رفیعی است. کمیل سلیمان پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن (Overcoming Shyness) کمک می‌کند تا از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعیتان را ابراز کنید. این کتاب صوتی به دو بخش تقسیم شده است. اولین بخش مربوط به ذهنیت، تغییر سبک زندگی، شیوه‌های جدید تفکر و استفاده از تخیل برای شما به‌جای مخالفت برای گسترش هویت و شناختن خودِ واقعی است. روزنامه‌نگاری و مشاورهٔ روان‌شناسی و همچنین یافتن مربیان و جامعهٔ آنلاین مانند انجمن نویسندگان توصیه شده است. بخش دوم درمورد ابزارها و تکنیک‌هایی مانند لبخندزدن، زبان بدن، قانون سه پا، چهار کلمهٔ جادویی برای شروع مکالمه و کلید حفظ آن، گوش‌دادن فعال و... است. این اثر صوتی کمک می‌کند وارد دنیای تعاملات اجتماعی شوید.

شنیدن کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

«از آنجا که هدف‌تان در اینجا این است که دیگر خجول و کمرو نباشید، پس لازم است در نظر بیاورید که زندگى‌تان وقتى اعتمادبه‌نفس داشته باشید چگونه خواهد بود. من باور دارم که شما در درونتان استعدادها، بینش و مهارت‌هایى دارید که حتى از آن‌ها آگاه نیستید. بهترین راه براى نشان دادن منحصربه‌فرد بودنتان این است که اهدافى هیجان‌برانگیز تعیین کنید و در مسیرى جدید پیش بروید. اگر تمام فکر و ذکر ما تنها غلبه بر شرم و کمرویى باشد، همچنان در دام در میزان انرژى کمتر گرفتار خواهیم بود و قادر به پیشرفت و رفتن به مرحله‌ى بعدى نخواهیم بود. به‌محض اینکه تمرکز بر آنچه را بیشتر از همه مى‌خواهیم شروع کنیم، مغزمان یافتن پاسخ‌ها و راه‌حل‌هاى آن را براى ما آغاز خواهد کرد.

وقتى شروع کردم به پیروى از قلبم و اعتماد به آن، کم‌کم کل زندگى‌ام تغییر کرد و به مهارت‌هاى اجتماعى‌ام واقف شدم. من کاملاً مطمئن هستم شما هم به‌محض اینکه تصمیم بگیرید از قلبتان پیروى کنید و دنبال خواسته‌ى قلبى‌تان بروید، همین اتفاق براى‌تان خواهد افتاد. به خاطر داشته باشید که داشتن دیدگاهى «بدون محدودیت» بسیار مهم و حائز اهمیت است. آن را همچون آنچه واقعا خواهانش هستید در نظر بیاورید، نه آنچه باور دارید که میسر و ممکن است. ایده‌ها و اقدامات الهام‌بخش از تخیلات و رؤیاهاى الهام‌بخش نشئت مى‌گیرند. پس رؤیاهاى بزرگ داشته باشید و خودتان را محدود نکنید.»

نظرات کاربران

کاربر 3597754
۱۴۰۳/۰۵/۲۴

با سلام و احترام به نظر بنده هر کتابی برای مطالعه مفید هست و چیزی به اندوخته های ما اضافه می نماید این کتاب هم البته بخش نمونه آنرا کمی مطالعه کردم درخشان هست👍🙏

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۳۰%
تومان