دانلود کتاب صوتی خوشبختی (میکروبوک) با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خوشبختی (میکروبوک) اثر دارین مک ماهون

دانلود و خرید کتاب صوتی خوشبختی (میکروبوک)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خوشبختی (میکروبوک)

میکروبوک صوتی خوشبختی چکیده کتاب مشهور خوشبختی اثر دارین مک‌ماهون است،‌در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونگی منفی‌گرایی را برای همیشه از ذهنتان دور کنید.

درباره کتاب خوشبختی

همه‌ ما آرزو داریم که کلید خوشبختی را در اختیار داشته باشیم. اگر در این مورد تردید داری، فقط در نظر بیاور که چند هزار جلد کتاب درباره‌ خوشبختی قفسه‌های کتاب در سراسر دنیا را تحت فشار قرار می‌دهد.

بااین‌حال، تعداد زیادی از همین کتاب‌ها در تفهیم این عامـل حیاتی کـه آدم نمی‌توانـد از طریق عواملـی بیرونی مثل موفقیت و ثروت خوشحال و خوشبخت باشد، ناکام می‌مانند. فقط با نگاه به درون است که می‌توانیم به شادی و سعادت واقعی دست یابیم. نکات این کتاب که بر اساس تفکـر یک راهب و فیلسـوفِ بودایی صاحـب‌نفوذ و مقتدر است، به تو نشان می‌دهد که چطور این کار را انجام بدهید و نیازهای اساسی‌تان را برایتان فراهم می‌کند تا به شادی و سعادت واقعی دست پیدا کنید.

شنیدن کتاب خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب خوشبختی

این رویکرد به‌سمت احساس خوشحالی و خوشبختی درواقع تفکر بودایی را منعکس می‌کند، که وقتی آدم از شرِ احساساتِ هیجانیِ منفی خلاص شد، با توسل به آن می‌تواند به حالت سعادت و بهروزیِ عمیق و ماندگار دست پیدا کند. بودایی‌ها این حالت را با واژهٔ سانسکریتِ سوکا نشان می‌دهند.

احساس خوشحالی را می‌توان پرورش داد، ولی برای پرورشش باید خیلی کارها کنی. تحقیقات نشان می‌دهد حدود بیست‌وپنج درصد از نیروی بالقوهٔ ما برای خوشحال بودن وابسته به ژن ماست، که یعنی هفتادوپنج درصد بقیه‌اش به خودمان بستگی دارد.

بنابراین، تو قدرت زیادی روی احساس خوشحالی‌ات داری. طرز فکر، روش زندگی و دیدگاهت نسبت به دنیای اطرافت تأثیری بسزا در سلامتِ ذهنی‌ات دارد.

درکل، خوشحالی و شادکامی به این مسئله ربط دارد که چطور معنی و تفسیر شود. شاید تغییر دادن دنیا خیلی سخت باشد، اما تغییر نحوهٔ تعبیر و تفسیر تو قابل کنترل است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان