دانلود کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی اثر ایمان عباس نژاد

دانلود و خرید کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی

نویسنده:اریک بوت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی

کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی نوشتهٔ اریک بوت و ترجمهٔ ایمان عباس نژاد است. ابوالفضل شاه‌ بهرامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی

اریک بوت در کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی به یکی از مهم‌ترین موضوعات اجتماعی اخیر، یعنی سوت‌زنی یا همان افشاگری تخلفات سازمان‌ها که توسط مردم عادی انجام می‌شود پرداخته و تلاش کرده است تا به مهم‌ترین سؤالات حقوقی و اخلاقی پیرامون این بحث، پاسخ دهد. 

افشاگری تخلفات در نگاه اول، کاری ساده به نظر می‌رسد؛ کاری که همه (البته به جز متخلفان) بر سر درستی و الزامش اتفاق نظر دارند، اما با دقیق‌ترشدن در اتفاقاتی که ممکن است با انجام این کار پیش آید، لزوم پرسشگری و تأمل در رابطه با این موضوع بیشتر می‌شود. اریک بوت در کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی توضیح داده است که آیا افشاگری اولین و آخرین گزینه در برخورد با تخلفات است یا می‌توان آن‌ها را به نحوی مسالمت‌آمیزتر نیز حل و فصل کرد و در مواجهه با تخلفاتی که اتفاق می‌افتند، آیا وظیفه‌ای در قبال گزارش‌دادن آن‌ها برای افراد وجود دارد. او، همچنین به این نکته اشاره کرده که است قانون در مواجهه با افشاگری چه تصمیماتی  می‌گیرد؟ از دیگر نکاتی که در این کتاب صوتی به آن پرداخته شده مسئلهٔ افشاگری و اخلاق است.

شنیدن کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزه‌های اجتماعی و علاقه‌مندان به موضوعات حقوقی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اخلاق سوت‌ زنی

«پیش‌فرض یکی از کارهایی که در فصل سه انجام می‌شود، یعنی تبیین شروطی که اگر سوت‌زنی می‌خواهد از نظر اخلاقی و قانونی موجه باشد باید واجد آن شروط باشد این است که سوت‌زنی عملی است که به توجیه نیاز دارد، و اولاً و به ذات موجه نیست. یعنی سوت‌زنی نادرست است مگر آنکه شروط خاصی محقق شود. هدف این فصل، تبیین این مطلب است که چه چیزی سبب می‌شود سوت‌زنی در نگاه نخست کاری نادرست باشد. محققان دلایل گوناگونی برای نادرست دانستن سوت‌زنی عمومی طبقه‌بندی شده مطرح کرده‌اند. ممکن است کسی استدلال کند که این عمل، ۱. به امنیت ملی آسیب می‌زند، ۲. مانع از عملکرد موثر و مناسب دولت می‌شود چرا که عملکرد مناسب دولت مستلزم وفاداری کارمندان دولت است. یا ۳. ممکن است به وجهه و اعتبار دولت و دولتمردان آسیب بزند یا حریم خصوصی شخص سومی را نقض کند یا به شخص سومی آسیب برساند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان