دانلود کتاب صوتی خشم با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خشم اثر سارا افراز

دانلود و خرید کتاب صوتی خشم

نویسنده:سارا افراز
گوینده:شهره روحی
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خشم

کتاب صوتی خشم نوشتهٔ سارا افراز است. گویندگی این کتاب صوتی را شهره روحی انجام داده و نشر پندار تابان آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب اخلاق در زندگی روزمره.

درباره کتاب صوتی خشم

کتاب صوتی خشم از مجموعهٔ «اخلاق در زندگی روزمره» به احساس خشم پرداخته است؛ یک احساس طبیعی که در وجود همهٔ انسان‌ها قرار دارد. احساس خشم در مواقعی که احساس خطر می‌کنیم، فعال می‌شود و به‌عنوان یک واکنش دفاعی هم شناخته می‌شود. در این کتاب صوتی هم با خشم و علل پیدایش آن آشنا می‌شوید و هم راهکارهای مفیدی را فرا می‌گیرید که به شما کمک می‌کند با این احساس مقابله کنید و آن را در کنترل خودتان درآورید.

شنیدن کتاب صوتی خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب اخلاق در زندگی روزمره (روان‌شناسی عمومی) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خشم

«از دیدگاه فلسفی و اخلاقی خشم به سه صورت افراطی، متعادل و تفریطی توصیف می‌شود. افراط در خشم تولید پرخاشگری، تعدی و خشونت می‌کند، تفریط آن موجب بی‌حالی، ‌ کم‌غیرتی، بی‌همتی، کم شخصیتی و غیره است و در حد تعادل به شجاعت و شهامت می‌انجامد که در نتیجه‌ی آن می‌توان در برابر تجاوزات ایستاد و از حقوق خود دفاع کرد.

نتیجه آنکه خشم سازنده یا متعادل، خشمی‌ بجا، مناسب و منطقی است. این نوع خشم موجب اعتماد به نفس و تقویت‌کننده‌ی اراده است. نیرویی است مفید برای دفاع از حق و از سر راه برداشتن موانعی که مانع از دستیابی به اهداف و آمال‌مان می‌شوند. چنین خشمی مایه‌ی شهامت، شجاعت، غیرت و حمیّت است.

خشم سازنده یا بجا، معمولاً با میزان اهمیت موضوع کاملاً تناسب دارد. عاقلانه بروز می‌کند، در برابر خطر و تهدیدی واقعی است، نه خیالی. نیروی آن با تدبیر و درایت ترکیب می‌شود و با ایجاد انگیزه‌ی مناسب، موقعیت را به درستی مدیریت می‌کند.

گاه به اقتضای موقعیت لازم است که خشم خود را آگاهانه بروز دهیم، یا حتی وانمود کنیم که خشمگین هستیم، اما خشم سازنده لزوماً ما را به پرخاش‌ و ناسزاگویی و‌ پرتاب کردن اشیا به سوی شخصی که باعث خشم‌مان شده است، وانمی‌دارد.

نیروی این نوع خشم، مانند سلاحی مفید در اختیار عقل است و به فرد انگیزه می‌دهد تا برای دفاع از حق‌ خود، از راه‌های منطقی وارد شود و بی‌آن‌که نیروی خشمش را ناآگاهانه و بی‌هدف به هدر دهد، آن را در جهت و به گونه‌ای صحیح اعمال کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان