دانلود کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها) با صدای پیمان طالبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها) اثر مهدی میرکیایی

دانلود و خرید کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها)

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها)

کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها) نوشتهٔ مهدی میرکیایی است. پیمان طالبی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی برای گروه سنی نوجوان تهیه شده است. مجموعهٔ «سرگذشت استعمار» ۱۵ جلد دارد.

درباره کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها)

کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها) از مجموعۀ «سرگذشت استعمار»، اثری است از مهدی میرکیایی که دربارۀ برده‌داری انگلیسی‌ها، امریکایی‌ها و پرتغالی‌ها و اسپانیایی‌هاست؛ اینکه سیاه پوست‌های آفریقا را با کشتی می‌آوردند و می‌فروختند و از این طریق ثروت زیادی به دست می‌آوردند. با برده‌ها بدترین رفتارها را داشتند. با ورود ملکه، ملکه اعلام کرد که مخالف برده‌داری است، اما وقتی به او توضیح دادند که چه ثروتی پشت این کار هست، ملکه همراهیشان کرد و کشتی بزرگ‌تری به نام «عیسی مسیح» را در اختیارشان قرار داد. بعد از سال‌ها انگلیسی‌ها به آمریکا مهاجرت می‌کنند و انگلستان قوانین سفت‌وسختی را برایشان در نظر می‌گیرد؛ مثل اینکه فقط محصولات آن‌ها را می‌توانند بخرند و… . آن‌ها اعلام استقلال می‌کنند و در این راه فرانسوی‌ها هم کمکشان می‌کنند و پیروز می‌شوند؛ سپس انگلیس از برده‌داری دست می‌کشد و تصمیم می‌گیرد از منابع آفریقا استفاده کند و برده‌داری را ادامه ندهد.

پس جلد سوم با عنوان «شکار انسان» به حقیقت تلخ و قانونیِ تجارت برده در قرن شانزدهم تا هجدهم میلادی اشاره می‌کند. مردمی که در جلد اول با آنان آشنا شدید، رنج خطوط این کتاب را بر دوش می‌کشند.

شنیدن کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سرگذشت استعمار (جلد سوم: شکار انسان ها)

برده‌ها پیش از طلوع آفتاب شروع به کار می‌کردند و تا بعد از غروب به کار ادامه می‌دادند. برده‌هایی که در کشتزارهای تنباکو کار می‌کردند، می‌بایست برگ‌های بدبوی تنباکو را جمع می‌کردند و کرم‌هایی را که به این برگ‌ها چسبیده بود، از آن‌ها جدا می‌کردند، و اگر نمی‌توانستند تمام کرم‌ها را جمع کنند، ارباب آن‌ها را به خوردن کرم‌ها مجبور می‌کرد.

نظرات کاربران

ASMA
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

همونطور که انتظار میره، کتاب فوق العادس مثل دو جلد قبلی آدمو به وجد میاره و حس اکتشاف بهت دست میده... خیلی کامل به مبحث استعمار و برده داری با شیوه طنز سیاه پرداخته... توصیه میکنم همه از کوچیک و بزرگ بخونن

کاربر ۲۶۰۸۵۵۵
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

به جرات می‌توان بگویم روان ترین کتاب تاریخی است که دیدم که حتی آنانی که از تاریخ بدشان می آید جذب آن شوند

یه بنده خدا
۱۴۰۱/۱۲/۰۸

خیلی عالی بود من دارم کم کم کل مجموعه را گوش می‌کنم تا اینجا خیلی عالی بود هم متن روان و هم جذابیت گوینده بسیار لذا بردم و به همه سفارش میکنم

زمان

۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان