دانلود کتاب صوتی حساس ها با صدای علی (علیتا) تهمتن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حساس ها اثر جن گرانمن

دانلود و خرید کتاب صوتی حساس ها

معرفی کتاب صوتی حساس ها

کتاب صوتی «حساس ها» نوشتهٔ جنی گرانمن و آندره سولو و ترجمهٔ علی تهمتن است. رادیوگوشه این اثر صوتی را با گویندگی مترجم آن منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ قدرت پنهان آدم‌های بسیار حساس در جهان پیچیده امروز است.

درباره کتاب صوتی حساس ها

حساس‌‌ها به بررسی قدرت‌ها و ویژگی‌های افرادی با حساسیت بالا می‌پردازد. این اثر، حساسیت را نه به‌عنوان ضعف، بلکه به‌عنوان یک توانایی ویژه برای درک عمیق‌تر جهان اطراف توصیف می‌کند. نویسندگان استدلال می‌کنند که در دنیای پُرشتاب امروزی، افراد حساس توانایی‌های خاصی برای موفقیت و خوشبختی دارند.

جنی گرانمن نویسنده و بنیان‌گذار پروژه HSP (Highly Sensitive Person) است که به افراد حساس در سراسر دنیا کمک می‌کند تا حساسیت خود را به‌عنوان یک قدرت ببینند. آندره سولو نیز همکار او در این پروژه است و تمرکز اصلی او بر توانمندسازی افراد حساس و کمک به آن‌ها برای زندگی بهتر و موفق‌تر در دنیای مدرن است.

کتاب صوتی حساس ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی مناسب است که خود را فردی حساس می‌دانند و در دنیای شلوغ و پرهیاهوی امروز به دنبال درک بهتر از خود و نقش حساسیت در موفقیت شخصی هستند. همچنین این کتاب برای مربیان، مشاوران و دوستان و خانواده‌های افراد حساس می‌تواند کاربردی باشد تا این ویژگی را بهتر درک کرده و از آن بهره ببرند.

کاربر ۱۵۳۳۵۴۴
۱۴۰۳/۰۴/۰۹

فوق العاده بود. کتابی که بیشترین تاثیر رو روی من گذاشت.کاش ده سال پیش خونده بودم. چقدر همه چی میتونست فرق کنه.

مهرناز
۱۴۰۳/۰۶/۰۶

از کتاب خوشم اومد مسلما ولی گوینده عجب صدایی داره!!! بسیار زیبا و رسا می‌خونید لطفا باز هم کتاب صوتی منتشر کنید

sarah
۱۴۰۳/۰۵/۲۷

این کتاب به من درک مختصری از افرادی که به ظاهر حساس هستند داد و باعث شد دید متفاوت و بهتری نسبت به افراد حساس داشته باشم. ولی باعث می‌شود به عنوان فردی حساس، حساسیت و سختگیر و خلق بد

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۳,۰۰۰
تومان