دانلود کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر اثر توماس ام استرنر

دانلود و خرید کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر

معرفی کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر

کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر نوشتهٔ توماس ام استرنر و ترجمهٔ افسانه قره داغی است. گویندگی این کتاب صوتی را فرزانه فایزی انجام داده و انتشارات بذر خرد آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر

کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر به ما آموزش داده است که براى رسیدن به هدف، بر فرایند تمرکز کنیم. این کتاب صوتی که به قلم مؤسس و مدیرعامل مؤسسهٔ «ذهن تمرینی» نوشته شده، توضیح داده است که دنیای مدرن، دنیای سرعت و تلاش بی‌وقفه است؛ تلاشی بی‌پایان برای رسیدن به هدف‌هایی که برایمان ارزشمند تعریف می‌شود؛ هدف‌هایی که وقتی به دستشان می‌آوریم، فراموش می‌کنیم زمانی نهایت آرزویمان بوده‌اند و دیگر برایمان لذت‌بخش نیستند. کتاب صوتی «از تمرین در مسیر لذت ببر» ما را با فرایندی آشنا می‌سازد که برای کسب یک مهارت پیموده بودیم؛ حتی پیش از آنکه بدانیم معنای آن فرایند چه بوده است. نویسنده یادآور می‌شود که زندگی چیزی نیست جز جلسهٔ تمرینی طولانی‌مدت و تلاشی بی‌انتها برای صیقل‌دادن تحرکات و امیال فیزیکی و ذهنی که روزهایمان را شکل می‌دهد. وقتی یاد می‌گیریم بر فرایند تجربه زندگی تمرکز کنیم و آن را بپذیریم، چه در حرکت به‌سوی آرزوهای فردی خود باشیم و چه در حال گذار از دورانی سخت، خودمان را از استرس و اضطرابی که از وابستگی به اهدافمان زاده می‌شود، رها می‌کنیم. این کتاب صوتی درمورد این است که چگونه آموختن زندگی در لحظهٔ حال و تبدیل‌شدن به فردی فرایند‌محور، ما را در مرکز این مسیر سحرانگیز قرار می‌دهد و حس لذت‌بخشی از صبوری با خود و با زندگی را برایمان به ارمغان می‌آورد.

شنیدن کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی از تمرین در مسیر لذت ببر

«این ایده که محصول نهایی تمام آن چیزی است که اهمیت دارد از سنین کم آغاز می‌شود. حتی اگر به خاطر نیاوریم مشاهده‌ی کدام رفتارها در اوایل کودکی‌مان چنین ویژگی را در شخصیتمان شکل می‌دهد، مطمئناً بیشتر ما وقتی به سن مدرسه می‌رسیم چنین نظری داریم. اگر هرکدام از ما آن‌قدر خوش‌شانس باشیم که قبل از ورود به مدرسه این دیدگاه را کسب نکنیم به شما اطمینان می‌دهم که نظام‌های آموزشی برای ایجاد این نگرش در ما تلاش خواهند کرد.

در توضیح نکته‌ی مذکور باید بگویم مدرسه آغاز آن چیزی است که از آن به‌عنوان نشانگان سخت و سریع نام می‌برم که توصیف می‌کنند ما چه کسی هستیم. این نشانگان قطعاً همان نمرات‌اند و زمانی که عملکرد آن‌ها درست و دقیق باشید باید نظام آموزشی را آگاه کند که روش کنونی تدریس تا چه حد خوب است. اما اینکه روش نمره دهی واقعاً به این هدف نائل می‌شود موردبحث است. مدت‌زمان زیادی است که نمرات در مدرسه به کار می‌روند و مردم همچنان در کارنامه‌ی خود نمراتی از 10 تا 20 دریافت می‌کنند. آزمون‌های استاندارد تعیین پیشرفت روش دیگری در رتبه‌بندی عملکرد ما در موضوعات علمی است. اینکه در آینده به کدام کالج می‌توانیم وارد شویم و آیا مدرسه‌ای خاص ما را از دانشجویان بالقوه‌اش در نظر می‌گیرد یا نه عمیقاً تحت تأثیر همین آزمون‌ها است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان