دانلود کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر اثر حسن پیرنیا

دانلود و خرید کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر

نویسنده:حسن پیرنیا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر

کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر نوشتهٔ حسن پیرنیا است. گویندگی این کتاب صوتی را فرهاد اتقیایی انجام داده و کارگاه فیلم و گرافیگ سپاس (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر

کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر نخستین کتابی است که وقایع ایران پیش از اسلام را به شیوه‌ای علمی و بر اساس مستندات و کشفیات باستان‌شناسی، همراه با تاریخ و فرهنگ گذشتهٔ دیگر ممالک مهم دنیا ارائه و بررسی کرده است. این کتاب صوتی را دایره‌المعارفی درمورد تمدن گذشتهٔ کشورهای مختلف و مهم دنیا به‌ویژه یونان، روم، سوریه، مصر، عربستان، میان‌رود، هند و... دانسته‌اند؛ به‌گونه‌ای که هنگام شنیدن آن، تنها با تاریخ و سرگذشت سلسله‌های ایرانی نظیر هخامنشی، ماد، اشکانی و سلسله یونانی سلوکی آشنا نمی‌شوید، بلکه در زمینهٔ تاریخ خاورمیانهٔ امروز و یونان باستان اطلاعات ارزشمندی کسب می‌کنید. حسن پیرنیا در نگارش این اثر صوتی از کتاب‌های فرانسوی، انگلیسی، روسی، آلمانی، عربی و فارسی که ترجمه‌ای از منابع یونانی و رومی است، استفاده کرده است. او ابتدا مطالب تاریخ‌شناسان باستانی را در زمینهٔ یک مطلب تاریخی ارائه کرده؛ سپس با جمع‌بندی به تجزیه‌وتحلیل آن‌ها پرداخته و نقطهٔ قوت تاریخ‌نگاری حسن پیرنیا هم در همین قسمت دیده می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی تاریخ ایران باستان - باب یازدهم: درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد تاریخ ایران باستان و ماجرای درافتادن سرداران اسکندر با یکدیگر پیشنهاد می‌کنیم.

درباره حسن پیرنیا

حسن پیرنیا (مشیرالدوله) در سال ۱۲۵۰ به دنیا آمد و در سال ۱۳۱۴ درگذشت. او تاریخ‌نگار، نویسنده، حقوق‌دان و سیاستمدار برجستهٔ عهد قاجار و ابتدای دوران پهلوی بود. تأسیس مدرسهٔ علوم سیاسی و همچنین همکاری در بناکردن و تدوین آیین دادرسی کیفری و مدنی ایران، بخشی از اقدامات ماندگار او است. او به‌عنوان نخست‌وزیر در واپسین سال‌های دورهٔ قاجاریه فعالیت داشت. این نویسندهٔ مشهور ایرانی که به مشیرالدوله و مشیرالملک معروف بود، در سال‌های پرآشوب مشروطیت، خدمات ارزنده‌ای را به انجام رساند؛ از جمله اینکه در کمیسیونی که برای برپایی نظام‌نامهٔ عدالت‌خانه تأسیس شده بود، مشارکت و حضور پررنگی داشت. او که سالیانی دراز در دستگاه دولتی فعالیت داشت و در امور مربوط به روابط بین‌المللی ایران و اصلاح نظام قضایی این کشور خدمات بی‌شماری را به انجام رساند، در سال‌های پایانی عمر خود به نگارش آثاری گران‌سنگ روی آورد. کتاب‌های «تاریخ ایران باستان» در سه جلد، «داستان‌های ایران قدیم» و «حقوق بین‌الملل» برخی از آثار او است که در زمینهٔ فرهنگ، تاریخ، سیاست و... نوشته شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۵۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۵۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان