دانلود کتاب صوتی سیطره با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیطره اثر کیانوش گلزار راغب

دانلود و خرید کتاب صوتی سیطره

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سیطره

کتاب صوتی سیطره نوشتهٔ کیانوش گلزار راغب و با صدای میلاد فتوحی است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی خاطرات نادر کیانی است. سیطره قصه جاسوسی‌ است که ۷ سال در دل کومله و دموکرات زندگی می‌کرد.

درباره کتاب صوتی سیطره

این کتاب به نویسندگی کیانوش گلزار راغب و گویندگی میلاد فتوحی، حاصل همکاری سماوا و سوره مهر است.

کتاب صوتی سیطره روایتگر نفوذ خودسرانه جوانی به نام نادر کیانی به تشکیلات گروهک‌های تروریستی دموکرات و کومله است که تقریباً ۷ سال از زندگی‌اش را در برمی‌گیرد و نادر طی این مدت موفق می‌شود به رده‌های بالای امنیتی کومله نفوذ کند.

شنیدن این کتاب صوتی ۸ ساعت زمان می‌برد.

شنیدن کتاب صوتی سیطره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه و خاطرات پیشنهاد می‌کنیم.

درباره میلاد فتوحی

میلاد فتوحی متولد سوم تیرماه ۱۳۶۶ در شهر سنندج است اما در اصفهان بزرگ‌شده و تمام مقاطع تحصیلی و هنری‌اش را نیز در همین شهر گذرانده است. وی علاوه بر کسب رتبه اول مسابقه «جادوی صدا» پیش از این رتبه اول گویندگی در چهارمین جشنواره «رادیو جوان» در دی ماه ۹۳ و رتبه سوم کشوری جشنواره «کتاب صوتی» اصفهان در تابستان ۹۴ را نیز در کارنامه کاری خود دارد. فتوحی پیش از این کتاب برده سور را برای سماوا خوانده است که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبه‌رو شد.

درباره کیانوش گلزار راغب

کیانوش گلزار راغب یکی از نویسندگانی است که به دلیل نوشتن خاطرات و روایت‌های خود و دیگران از زندان و دوران دفاع مقدس مشهور شده است. کتاب‌های «سیطره» و «برده سور» از کتاب‌های مشهور او هستند. کیانوش گلزار راغب در سال ۱۳۴۴ متولد شد. او یکی از رزمندگانی بود که در طول جنگ میان کشور ایران و عراق، در جبهه مشغول خدمت بود. در سال‌های ۶۰ و ۶۱ شمسی، عملیاتی به فرماندهی شهید احمد متوسلیان در مریوان صورت گرفت. کیانوش گلزار راغب نیز یکی از رزمندگانی بود که در این عملیات حضور داشت.

وی در حین خدمت در همین عملیات مجروح شد و به همراه برادرش به دست عراقیان و گروه کومله اسیر شد. مدت زمان زیادی از این اسارت در زندان سردشت گذشت. در همان روزهای اولیه‌ی اسارت، برادر کیانوش گلزار راغب شهید شد. خودش نیز ۱۴ ماه در زندان بود. در این روزهای پرتب‌وتاب، به دختری به نام شیلان نیز دل بست و در نهایت به کمک او موفق شد تا از زندان بگریزد.

بخشی از کتاب صوتی سیطره

«گفت: ببین شغل ما سخته، قدرت داری، ولی گمنامی! اطلاعات داری، ولی حق نداری ازش استفاده کنی. پروندهٔ همه زیر دستته، دورویی و تزویر و ریاکاری اونا رو می‌بینی و حق نداری به روشون بیاری. همه چی می‌دونی، ولی حق نداری وسوسه نشه و سوءاستفاده نکنه. باید خالص و بی‌ریا باشی تا بتونی دوام بیاری. نباید حب و بغض بیجا داشته باشی. نباید از بی‌توجهی دیگران بلغزی و خیانت کنی!» گفتم: «اینا همه درست، منم عزمم رو جزم کردم برم. تازه اونام تو عراق هستن و نمی‌دونن من بسیجی‌ام.» گفت: «تشکیلات مخفی دارن تو شهرها. هویتت رو درمی‌آرن و می‌کشنت پسر، حماقت نکنی یک وقت بری!» گفتم: «نمی‌خوام الکی بمیرم. می‌خوام در راه خدا کشته بشم، اونم به دست کمونیست‌های کافر. بارها قرآن رو ختم کردم. ذکر گفتم. پدربزرگم گفته ذکر هر تسبیح یه دانه درخت میوه تو بهشت داره. با هر سبحان‌الله یک گناه آدم می‌ریزه. بذار برم کومله رو نابود کنم حاجی!»

نظرات کاربران

Vakili8859
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

سلام متشکرم خسته نباشید

احسان فخاریان
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

عالیه مخصوصا برای کسانی که علاقه به مسائل امنیتی دارن

کاربر ۲۷۵۹۱۳۸
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

واقعا از نظر من کتاب فوق العاده ای بود من اینجور کتاب ها رو خیلی دوست دارم از شب که شروع کردیم با همسرم گوش دادیم سحر تمامش کردیم چون ماه رمضان هم بود خیلی عالی بود گوش دادن به

- بیشتر
kazem
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

👏👏👏

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان