دانلود کتاب صوتی علاج عشق با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی علاج عشق

کتاب صوتی علاج عشق نوشتهٔ پوبلیوس اوویدیوس ناسو و ترجمهٔ محمداسماعیل فلزی و گردآوری‌شده توسط آوای چیروک است. گویندگان کتاب از این قرارند: بهمن وخشور، افسانه فدایی، نگین بایرامپور، سینا عبدالملکی، حسین حق پرست و ترنم مهرنور. آوای چیروک این کتاب صوتی را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی علاج عشق

عشق در زمره عمیق‌ترین عواطف آدمی است. شباهت‌های زیادی میان عشق و اعتیاد وجود دارد. کتاب به این موضوع می‌پردازد که وقتی کسی گرفتار عشق می‌شود از چه راه‌هایی می‌تواند خودش را خلاص یا علاج کنند. دیوبلیوس اوویدیوس ناسو با لحنی واقع‌بینانه و در عین حال طنزآمیز به خواننده یاد می‌دهد که چگونه می‌توان با کمترین میزان درد و رنج از شر وابستگی به طرف مقابل نجات پیدا کرد. چگونه می‌توان خاطره فرد مورد نظر را از ذهن پاک کرد و راه دیگری در پیش گرفت. تمرکز کتاب بر عشق دنیایی و جسمی است نه عشق روحانی و معنوی؛ در عین حال نویسنده برای تبیین مفاهیم و راهکارهای مورد نظر خود شواهد بسیاری از اساطیر یونان و روم باستان آورده؛ لذا مباحث کتاب علاج عشق از طرفی با مینولوژی در آمیخته است و از طرف دیگر دارویدیوس با رویکرد طبیبی که در پی علاج بیمار خود است سعی می‌کند روش‌های مؤثری برای درمان بیماری عشق ارائه دهد.

شنیدن کتاب صوتی علاج عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب علاقه‌مندان متون روانشناسی، عشق، متون شاعرانه و ادبیات کلاسیک هستند.

درباره پوبلیوس اوویدیوس ناسو

پوبلیوس اوویدیوس ناسو متولد ۴۳ پیش از میلاد و متوفی به سال ۱۷ پس از میلاد و شاعر رومی است که به ویژه به خاطر آثاری چون «مسخ‌ها» و «فن عشق» معروف است. از دیگر آثار او عبارت‌اند از: علاج عشق، نامه‌های زنان، فن آرایش زنان، تقویم و اندوه که مضمون مشترک اکثر آنها «عشق» است. اشعار موجود اووید همگی در قالب غنایی و قصیده‌ای یا الگی (elegy) سروده شده‌اند به طوری که او را استاد سرودن الگی (یا سوگ سروده) می‌دانند. او آخرین شاعر دورۀ طلایی ادبیات روم به شمار می‌آید و در این قلمرو هیچ شاعری باروری تخیل و شادابی بیان او را ندارد.

بخشی از کتاب صوتی علاج عشق

«واجب است كه با هنرم به تو بياموزم از چه دورى گزینی و در پی چه باشی. گفتن آن دردناک است، اما با شاعرانى كه ترانة عشق مى‌سرايند ميانه‌اى نداشته باش. من با ذكر اين نكته در اصل تيشه بر ريشه خود مى‌زنم و فرزندان طبعم را از حق تولد محروم مى‌كنم. اما بايد بگويم، از كاليماخوس بگريز چون او دشمن عشق نيست وتو نيز اى شاعر جزيره كاس، حاصل كار تونيز مانند كاليماخوس چيزى جز تشديد بيمارى نيست. يقين می‌دانم كه سافو تو را نسبت به دلبرت مهربان‌تر می‌كند و شاعر تئوس چندان سختگير نخواهد بود كه مايه جدايی‌ات شود. كيست كه اشعار تيبولوس يا پروپرتيوس (كه تنها اثرش سينتيا بود) را بخواند و به خطر نيفتد. كيست كه آثار كالوس را بخواند و متأثر نكردد، و در اشعار من نيز چنان مايه‌اى از نفوذ وتأثير هست كه نمى‌دانم چيست ولى عشق را در وجود آدمى بر می‌انگيزد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان