دانلود کتاب صوتی منظومه پیامبر نامبعوث با صدای مهدی پاکدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی منظومه پیامبر نامبعوث اثر علی اتحاد

دانلود و خرید کتاب صوتی منظومه پیامبر نامبعوث

نویسنده:علی اتحاد
گوینده:مهدی پاکدل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی منظومه پیامبر نامبعوث

منظومه پیامبر نامبعوث اثر علی اتحاد یک منظومه بلند شاعرانه و نوعی زندگی‌نامه است. زندگی‌نامه‌ای که به جای داشتن خصوصیات معمول یک زندگی‌نامه مثل دوران کودکی و اتفاقاتی که در زندگی افتاده، سراغ ذهن شخص رفته و محتویات ذهنی نویسنده را بیرون می‌ریزد.

این کتاب صوتی به روایت مهدی پاکدل یک تک‌گویی بلند است که با الهام از چکامه‌ها و متن‌های کهن آیینی نوشته شده ‌است. علی اتحاد در این اثر درونیاتش را بیرون می‌ریزد و همزمان آن چیزهایی را که در زندگی‌اش تجربه کرده بازتاب می‌دهد. 

 شنیدن کتاب منظومه پیامبر نامبعوث را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به متون ادبی و شاعرانه و به ویژه مونولوگ.

 بخشی از کتاب صوتی پیامبر نامبعوث

در سرم بود که پیامبری دیگر باشم. پیامبر زخمه‌های شبانه‌روز عود در پیچ بازاری متروک. پیامبر موج‌هایی که به ساحل می‌رسند و صدف‌های بی‌جانی که بر ساحل می‌رقصند. در سرم بود که پیامبری دیگر باشم. پیامبر آنکه به جفتش پرهای طاووس هدیه می‌کند در گرمای کومه‌ای تنگ. پیامبر برگه‌های رهاشده در باد که نمی‌دانی به دست که می‌رسند. پیامبر لنگرهای به گِل نشسته که طنابشان را می‌برند و رهایشان می‌کنند. پیامبر حروف بی‌نوای رهاشده که هرگز کلامی نساختند.

پیامبر غزل‌هایی که در نیمه از نفس افتادند. پیامبر غزال‌های دونده با چشم‌های درشت بسته‌شان و بوی علف در بینی‌هاشان. غزال‌هایی با چشمان بسته که عطرشان را باد با خود می‌برد و گله یوزپلنگان را خبر می‌کند. پیامبر پیراهن‌های پاک از خون برادران زیبایی که به چاه نیفتادند. پیامبر پدری که چشمانش تباه نشد چرا که فرزندی از کف نداد.

نظرات کاربران

نجفی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳

عجیبه برای من چرا ادمهای اهل کتاب و مطالعه یک لغت نامه فارسی کنار دست شان نیست تا تلفظ صحیح کلماتی را که نمی دانند یا مطمئن نیستند را باز بینی کنند؟! الان در همین ابتدای خوانش کتاب چند کلمه را

- بیشتر
sepide zaeri
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

عالی عالی عالی هرچی بگم کم گفتم❤️❤️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان