دانلود کتاب صوتی نداری چون درخواست نکردی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی نداری چون درخواست نکردی

کتاب صوتی نداری چون درخواست نکردی نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک است. نازنین آذرسا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نداری چون درخواست نکردی

کتاب صوتی نداری چون درخواست نکردی، متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین را در بر گرفته است. نویسنده در این کتاب صوتی گفته است که ما باید از خداوند درخواست‌های بزرگ داشته باشیم و باید بدانیم که هر اندازه درخواست‌های ما از خدا بیشتر باشد، او به ما بیشتر خواهد داد. نویسنده باوردارد که ما نباید فکر کنیم اگر از خداوند درخواست بزرگ کنیم، کاری خودخواهانه است؛ چراکه خداوند همیشه آمادهٔ دادن نعمت به ما هست. قانون درخواست بیان می‌کند که برای دریافت درخواست، خواسته یا پاسخ به سؤال خود، ابتدا باید دقیقاً بدانید که چه می‌خواهید؛ یعنی اگر هر لحظه و ناخودآگاه از شما پرسیده شود که در آن لحظه چه می‌خواهید و به‌دنبال چه هستید، باید بتوانید درخواست خود را با جزئیات کامل و حتی خیلی بزرگ به خداوند بگویید و به کم بسنده نکنید! در این مرحله، میل شما نسبت به خودتان کاملاً مشخص است؛ بنابراین دنیا بر اساس سیگنال‌هایی که از شما دریافت می‌کند دقیقاً می‌داند که شما چه می‌خواهید؛ به‌عنوان مثال اگر خانهٔ جدیدی می‌خواهید، باید آنچه را می‌خواهید بنویسید؛ بدون هیچ محدودیت ذهنی و منطقی یا مدام آن را مرور کنید و با خودتان درمورد آن صحبت کنید. این نمونه‌ای از تمایل به شفافیت است. این ابهام شما مثل این است که بخواهید کانال تلویزیون را عوض کنید. اگر نمی‌دانید به کدام کانال می‌خواهید بروید و دکمهٔ مناسب روی ریموت کنترل را فشار نمی‌دهید، چگونه تلویزیون بداند به کدام کانال برود؟ به‌باور نویسندهٔ کتاب صوتی حاضر، نحوهٔ درخواست از خداوند هم این‌گونه است. 

شنیدن کتاب صوتی نداری چون درخواست نکردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان