دانلود کتاب صوتی مفید باش با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مفید باش اثر آرنولد شوارتزنگر

دانلود و خرید کتاب صوتی مفید باش

معرفی کتاب صوتی مفید باش

کتاب صوتی مفید باش نوشتهٔ آرنولد شوارتزنگر و ترجمهٔ شاهین غفاری است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است. این اثر به هفت ابزار برای زندگی پرداخته است.

درباره کتاب صوتی مفید باش

کتاب صوتی مفید باش (هفت ابزار برای زندگی) نوشتهٔ آرنولد شوارتزنگر (مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی - آمریکایی) است. نکتهٔ جالب‌توجه دربارهٔ این نویسنده، این است که در تمام حوزه‌هایی که به آن‌ها وارد شده، توانسته پیشرفت خوبی کند. او برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب بازیگری و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است. این نویسنده از پدرش نقل می‌کند که چگونه او را تشویق به انجام کارها می‌کرد و عبارت «مفید باش» را وام‌گرفته از او می‌داند. آرنولد شوارتزنگر در این کتاب صوتی، از جوانب مختلف زندگی‌اش و راهی که برای رسیدن به آن‌ها پیموده، سخن گفته است و شنونده را با خود همراه می‌کند. مخاطب اثر پس از شنیدن این اثر صوتی، نگاهی دوباره به خود و توانایی‌هایش می‌اندازد و می‌تواند تصمیم‌های جدیدتر و اثربخش‌تری را برای رسیدن به حس رضایت ناشی از مفیدبودن بگیرد.

شنیدن کتاب صوتی مفید باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مفید باش

«هیچ‌کس محل تولد خود را انتخاب نمی‌کند. من در یک دهکده در اتریش در اوج جنگ سرد متولد شدم. مادرم بسیار دوست‌داشتنی بود و پدرم با اینکه سختگیر بود اما من بسیار دوستش داشتم. دوران رشد پیچیده‌ای داشتم. مطمئنم داستان شما هم پیچیده است. مطمئنم دوران کودکی و رشد شما مشکل‌تر از چیزی بوده که اطرافیان‌تان تصور می‌کنند. ما نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم، اما می‌توانیم انتخاب کنیم که از حالا به بعد، به کجا می‌خواهیم برویم.

دلایل و توضیحات زیادی در مورد آنچه تا این لحظه، چه خوب و چه بد، برای ما رخ داده وجود دارد، اما در بیشتر مواقع، دلیلش این نبوده که ما حق انتخاب نداشتیم؛ ما همیشه حق انتخاب داریم، اما آنچه که نداریم، یک معیار مشخص برای سنجش انتخاب‌ها است، مگر اینکه خودمان این معیار را خلق کنیم.

این همان چیزی است که یک چشم‌انداز روشن به شما می‌بخشد: یافتن راهی برای سنجش خوب یا بد بودن یک تصمیم، بر اساس اینکه شما را به هدف زندگی‌تان نزدیک‌تر یا از آن دورتر کند. آیا کاری که قصد انجامش را دارید، موجب تیرگی تصویری می‌شود که از آینده در ذهن خود دارید؟ یا برعکس، آن را روشن‌تر می‌کند.

شادترین و موفق‌ترین افراد دنیا کسانی هستند که هر آنچه را در توان دارند انجام می‌دهند تا از تصمیمات بدی که آن‌ها را از اهداف‌شان دور می‌کند، پرهیز کنند. آن‌ها روی انتخاب‌هایی تمرکز می‌کنند که به چشم‌اندازشان شفافیت می‌دهد و آن را نزدیک‌تر می‌کند. مهم نیست تصمیم‌شان بزرگ باشد یا کوچک؛ فرایند تصمیم‌گیری همیشه یکسان است.

تفاوت بین ما و آن‌ها، بین من و شما و بین هر دو نفر دیگر، در سه چیز است: میزان شفافیت تصویری که برای آینده داریم، قدرت و پتانسیل برنامه‌هایی که برای رسیدن به آن نقطه داریم و پذیرش (یا عدم پذیرش) این موضوع که انتخاب‌های لازم برای محقق کردن آن چشم‌انداز، فقط و فقط در اختیار خودمان است.

پس حالا چه‌طور باید انجامش دهیم؟ چه‌گونه باید یک چشم‌انداز شفاف را از قدم اول خلق کنیم؟ من فکر می‌کنم دو راه برای انجام آن وجود دارد. می‌توانید از گام‌های کوچک شروع کنید و کم‌کم جلو بروید تا یک تصویر بزرگ و روشن مقابل‌تان نمایان شود. یا برعکس، از یک تصویر بسیار گسترده شروع کنید و سپس مثل لنز دوربین، روی تصویر بزرگ زوم کنید تا یک تصویر واضح در کانون تمرکزتان قرار گیرد. برای من مورد دوم سودمند بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۸۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۸۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان