دانلود کتاب صوتی فن بیان را قورت بده با صدای فاطمه حسن پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فن بیان را قورت بده اثر مجتبی مصطفایی

دانلود و خرید کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

معرفی کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

کتاب صوتی فن بیان را قورت بده نوشتهٔ مجتبی مصطفایی است. گویندگی این کتاب صوتی آموزشی (توضیحی - تمرینی) را فاطمه حسن پور انجام داده و انتشارات سخنوران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

کتاب صوتی فن بیان را قورت بده، آنچه را برای تقویت فن بیان نیاز داریم، در بر گرفته است. این کتاب صوتی کمک می‌کند بتوانیم با استفاده از تکنیک‌هایی، بیشتر از همیشه با صحبت‌کردن خود مؤثر واقع شویم. برای اینکه به ابعاد مختلف فن بیان مسلط شوید، نیاز است هر کدام از بخش‌های این کتاب را که با عنوان «لقمه‌های تمرینی فن بیان» برای شما ارائه شده، با حوصله شنیده و با پشتکار تمرین کنید تا بیشترین بازدهی ممکن را از آن بگیرید. این کتاب صوتی به قلم مجتبی مصطفایی به شما کمک می‌کند فن و هنر سخنوری را بیاموزید و از صحبت‌کردن و سخنرانی در جمع نترسید. نویسنده، ابتدا توضیحاتی درمورد مفاهیم کلی و تاریخچهٔ فن بیان داده و سپس مطالب خود را با مفاهیمی همچون ترس از سخنرانی در جمع، افزایش اعتمادبه‌نفس، محتوای سخن، نکاتی مربوط به سخنران و مخاطبش، مکانیسم متقاعدکردن، تکنیک حاضرجوابی، صداسازی، بداهه‌پردازی، به‌کارگیری داستان و طنز، انتخاب واژگان مناسب و زبان بدن ادامه داده است. در پایان کتاب صوتی فن بیان را قورت بده، توضیحات همه‌جانبهٔ هر کدام از تکنیک‌های نام‌برده‌شده قرار گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی فن بیان را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد فن بیان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجتبی مصطفایی

مجتبی مصطفایی، نویسندهٔ کتاب «فن بیان را قورت بده»، «خودتو شارژ کن» و ده‌ها مقالهٔ آموزشی است. او مؤسس و مدیر مجموعهٔ آموزشی «گام برتر»، مدرس سخنرانی و فن بیان، دارای مدرک MPT Academy از اتریش، مشاور برتر چندی از مؤسسات آموزشی کشور و دارای بیش از ۱۰ سال سابقهٔ کار در حوزهٔ موفقیت است.

بخشی از کتاب صوتی فن بیان را قورت بده

«کمی دقّت کنید؛ ما از اول صبح که از خواب بیدار می شویم تا انتهای شب که دوباره در رخت خواب قرار می گیریم، مدام در حال ارتباط برقرار کردن با دیگران و استفاده از مهارت های ارتباطی خود هستیم. یعنی شما از همان اول صبح که از خواب بیدار می شوید، می گویید "سلام، صبح بخیر!" و آخر شب و موقع خواب، "شب بخیر" می گویید. حالا شما بگویید؛ مهم ترین جزء مهارت های ارتباطی ما چیست؟

مگر می شود جواب چیزی غیر از کلام ما باشد؟!

در واقع بیش از 70 درصد ارتباط ما را کلام و اجزای مرتبط آن تشکیل می دهد و اگر نتوانیم به خوبی آن را مدیریت کنیم، قطعاً اتّفاقات خوبی برایمان رخ نخواهد داد.

بارها و بارها دیده ام افرادی را در مکان های مختلف که بسیار با استعداد و با مهارت بالا هستند، اما چون فن بیان و مهارت های کلامی بالایی ندارند، متأسفانه مثل فروشنده ای هستند که اجناس بسیاری در فروشگاه خود دارد اما قادر به فروش آن ها نمی باشد.»

نظرات کاربران

saeid,shabtari
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

کتاب تاثر گذاری بود

زمان

۵ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۷۰۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۷۰۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۷,۰۰۰
۴۸,۵۰۰
۵۰%
تومان